tahdompa minäkin tuoda mielipiteeni esiin tosta kirjoituksesta, koska luulen,että tunnen tuon pariskunnan(en ole ihan satavarma) ja tunteminenkin väärä sana tietäminen olisi oikeampi. Mutta niin utelias luonne olen että otan selville on pariskunta sama B)
mutta asiaan. Mun mielestä ketään ei saisi tuomita sen menneisyyden takia,uskon että jokaisella meistä on jotakin mörköjä kaapissa ja musta osoittaa todella isoa rohkeutta tulla edes vähän esiin noinkin ison ongelman kanssa.
Kertoihan artikkelikin kuinka vaikeaa on elää sen tiedon kanssa että lapsi voi joutua siihen vierotitukseen. Mun mielestä kuitenkin parempi tuollainen korvaushoito raskausaikana kuin se että pariskunta olisi hankkinut kadulta aineita ja salanneet käytön neuvolassa. sellaista en hyväksyisi missään nimessä.
omaan tuttavapiiriini kuuluu yksi korvaushoidossa oleva ihminen hänen luvallaan sain vähän kirjoittaa tähän, hän halusi vuosikausia lopettaa mutta ei onnistunut ja oli niin syvällä heroiinikierteessä, että ilman korvaushoidon alottamista tämä ihminen olisi menehtynyt päihteisiin tai sit siihen että olisi yrittänyt vieroittautua niistä. Nyt hän ollut 3v hoidossa eikä ikinä uskoisi että hän on entinen narkomaani.
antakaa siis ihmiselle,ongelmaisille mahdolliisuus älkääkä heti tuomitko heitä heidän menneyisetensä takia.
tohon huostaanottoon. kyllä otetaan huostaan jos näyttää siltä että äiti ei pärjää laosen kanssa ja päihteiden käyttö jatkuu,pitää olla myös tosi pitkä näyttö raittudesta ennenkuin lapsi lo9pullisesti palutetaan vanhemmille/vanhemmalle.
olen aika ollut kiinnostunut päihde-ongelmaiseten ihmisten elämästä ja selviytymisestä. johtunee koulutuksestani.
tämä ei mikään puolustuspuhe vaan oma näkökantani asioihin
:wave: :wave: :wave:
tinttiliini