O
Oksettavaa :-(
Vieras
Ei tangokuningas voi minun mielestäni olla homo! Nyt Aki Samulilta heti tangokuninkaan titteli pois ja se pitää luovuttaa Kalle Jussilalle, joka tuli siinä kisassa toiseksi!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kielletäänkö se kilpailun säännöissä vai mikä olisi perustelu? Perusteluksi ei taida riittää se että se oksettaa sinua.
Ei ole, mutta eipä tuo mitään muuttaisi vaikka olisi.
Onhan, sillä uusimman 7-päivää lehden kannessa lukee, että hän on ollut miehen kanssa kihloissa jo yli vuoden!
Onhan, sillä uusimman 7-päivää lehden kannessa lukee, että hän on ollut miehen kanssa kihloissa jo yli vuoden!
Kihlaus on lupa avioliitosta. Käsittääkseni Suomessa homojen ei ole lupa mennä keskenään avioliittoon. Se on vähän että kuin mies olisi antanut lupauksen tulevan lapsen synnyttämisestä.
Sen voi tehdä esim. Ruotsin puolella ja rekiströidä suhde täällä. Saa kirkon siunauksen JA samat lailliset oikeudet kuin avioliitossakin.
Ruotsissa varmaan... mitäpä sitä tänne enää homostelemaan... pysyisivät siellä sitten muutenkin.
onhan se Jari Sillanpääkin homo ja kunkku.Mun mielestä tuo nykynen kunkku on vähän omalaatuinen muutenkin.
Jari Sillanpää EI todellakaan ole homo!!!!!!!!!!!!!!
On se anakin omasta mielestään.
Eksyin tänne ihan vahingossa.
Kamalaa luettavaa, kuvittelisin, että täällä liikkuisi äitejä ja sellaisiksi aikovia, jonkun teistä lapsikin on homo vaikkei sitä koskaan äidilleen kertoisi.
Ällöttäviä kommentteja homoista ja myös harhaisia. Jos homot poistuisi teidän elämästä, niin muutamat tangokuninkaat (ei ehkä isoin menetys), mutta aika moni muukin artisti, viihdealan tuttu tai muuten kiinnostava henkilö katoaisi.
Hävetkää.
Eikä ole, minun idolini EI voi olla homo!!!!!!!!!!!!!!! Se on vain kateellisten ja ilkeiden ihmisten valehtelua, että Jari Sillanpää olisi muka joku pyllypuolen poika!