Uusimman kaksplussa pääkirjoitus äitikavereista, onko teillä?

On tullut, ja olen siitä äärimmäisen kiitollinen, koska "vanhat" ystäväni ovat vähän eri tilanteissa tai asuvat kaukana.

Tutustunut olen ihan vain leikkipuistossa ja perhekerhossa. Ja yhdestä naapurista tuli ystävä :)
 
ev
ei niin yhtäkään. olin aikoinaan yli 6v kotona enkä saanut "moi"-kavereita lukuunottamatta yhtään kaveria. olin liian nuori, ehkä. olin tosi nuori tuolloin ja muut puistoissa ym oli yli 3-kymppisiä, iso osa päälle 4-kymppisiä. ehkei ne vanhemmat äidit halunneet tutustua nuorempaan.
 
gfd
Onko teillä niin sanotusti äitiyden myötä tulleita kavereita joiden kanssa treffaatte säännöllisesti?

Itselläni ei ole yhtään mikä on sinänsä harmi. Asumme uudella paikkakunnalla ja tutustuminen vaikeaa.
On tullut paljon uusia kavereita ja uusia tulee koko ajan lisää :)
Kannattaa lähteä reippaasti kerhoihin ja muihin tapahtumiin ja olla aktiivinen jos uusia tuttavuuksia kaipaa. Tajusin tämän vasta puoli vuotta sitten ja olen tutustunut jo 7 uuteen ihmiseen!
 
"vieras"
On, lähinnä netin kautta tulleita. Ja olen todella kiitollinen ja onnellinen heistä, vaikka nyt lasten kasvettua ei ihan niin paljon yhteyttä pidetäkään. Toivoisin, että kaikilla olisi samanlainen mahdollisuus, uskon, että äitikavereiden olemassaolo on tehnyt äitiydestäni paljon helpompaa.
 
on
tullut, kun esikoinen syntyi muutettiin miehen kotipaikkakunnalle ja enkä tuntenut ketään. heti esikoisen synnyttyä lähdin kaikkiin mahdollisiin kerhoihin mitä oli ja nyt on liuta kavereita :) parista on tullut ihan tosi ystäviä
 
"Jaana"
"Kavereita" on tullut tällä paikkakunnalla, jolla ollaan asuttu 5 vuotta. Ei yhtään sellaista kaveria, jonka kanssa vois keskustella kaikesta eli ns. sydänystävä. Harmittaa!
 
Keittiönoita
Oli. Tai ovat siis kavereita ja ystäviä edelleen, mutta treffaamiset ovat harventuneet, kun kaikkien lapset ovat jo vähintään yläasteella. Lasten ollessa pieniä tavattiin useita kertoja viikossa.
 

Yhteistyössä