Riittääkö, että ne pesee 30 asteisessa vedessä tuoksuttomalla pesuaineella vai pesettekö 40 asteessa? Siis tarkoitan nyt kaupasta ostettuja uusia vaatteita, jotka voi sisältää sitä formaldehydiä. Siis että lähteekö se jo kolmenkympin pesussa pois?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:Miksi lastenvaatteet pitäisi pestä 60, kun aikuisten vaatteissa lämpötila on oikeastaan aina 40. Itse olen kaikki pessyt 40 asteessa. Äitini toi Espanjasta kasan vaatteita vauvalle ja niissä on kaikissa pesulämpötila 40 astetta.
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:Kannattaa kuitenkin miettiä mitä pesee.Esim uutta toppahaalaria ja makuupussia ei kannata mennä heti ekana pesemään. niistä katoaa se lämpöisyys ja kuohkeus. Itse pesin vain ne vaatteet jotka on suoraan ihoavasten vauvalla. Ei pakosti tarvitse edes laittaa pyykinpesuainetta jos pesee ekaa kertaa, siinähän on kuitenkin tarkoitus pestä se tärkki pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:Kannattaa kuitenkin miettiä mitä pesee.Esim uutta toppahaalaria ja makuupussia ei kannata mennä heti ekana pesemään. niistä katoaa se lämpöisyys ja kuohkeus. Itse pesin vain ne vaatteet jotka on suoraan ihoavasten vauvalla. Ei pakosti tarvitse edes laittaa pyykinpesuainetta jos pesee ekaa kertaa, siinähän on kuitenkin tarkoitus pestä se tärkki pois.
No juu, en oo pesemässäkään kun ne mitkä menee päin ihoa. Mutta pakkohan sitä pesuainetta on laittaa. Ei se formaldehydi lähde pelkällä vedellä. No eihän sitä välttämättä ole joka vaatteessa, mutta kuitenkin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:[
Lähtee se vedelläkin, se on vesiliukoinen aine.