Uusia ystäviä Oulusta/lähialueelta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huihei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

huihei

Uusi jäsen
18.11.2015
1
0
1
25
Etsitään sielunsiskoa, täti-ihminenkin käy :D!

Olen reilu parikymppinen nuori nainen Oulun seudulta. Luonteeltani olen huumorintajuinen, puhelias, avoin uusille seikkailuille ja uusille suunnitelmille. Olen hyvin määrätietoinen ja jos et sitä pelkää, niin tulen kyllä hyvin juttuun monenlaisten ihmisten kanssa ikään, ammattiin tai muuhun sivuseikkaan tarttumatta.

Olisi mahtava löytää ystävä, jonka kanssa juttu luistaisi itsestään ja voitaisiin jakaa ilot, surut ja luottamukselliset asiat. Etsin ystävää, jolla olisi aikaa ja intoa panostaa ystävyyteen. Haluasin jutella arjen ajatuksista ja kuulumisista ja jos yhteinen sävel löytyy, niin toki tavata henkilön kirjoitusten takana! :) Minusta olisi hienoa jos ystävälle voisi vain soittaa, että mitä teet lähdetäänkö lenkille, elokuviin, tapahtumaan, kahville, tuletko meille pihatalkoisiin, tarvitsetko apua omassa arjessa?

Ja mitä tulee siihen määrätietoisuuteen, niin toivoisin, että löytäisin tasavertaisen ystävän. Rennon ja iloisen ihmisen, jolla menee elämässään muuten hyvin. En halua toimia tukihenkilönä, en huolien ja valituksen kaatopaikkana, haluan ystävän joka arvostaa minua ystävänään.

Jos tunnistit itsesi, kirjoita. Odotan vastaustasi :)
uusiystavyys@suomi24.fi

Yhteistyössä