uusia ystäviä

Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia... =)
 
Moi mä asun Tampereella ja ole 32v 4lapsen äiti eikä mullakaan ole kavereita ...Jos kiinnostaa niin pistä tulee viestiä olis kiva saada uusia kavereita...viestin voit heittää suoraan osotteeseen saariot@wlanmail.com....Niin voidaan jutella lisää T:Kirsi :wave: :flower: :heart:
 
meitsi
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 20:22 äiti82 kirjoitti:
Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia... =)

moips!minä myös aika yksinäinen,kavereita ei juurikaan ole,saa kirjotella nanali@netti.fi oon 21v
 
heips. Tännekin saa kirjoitella. porkkana5@netti.fi Pirkanmaalta minäkin. Olen vm -79 ja esikoinen on 7v, viides tuloillaan kesällä. ollaan vasta muutettu tänne pohjoispirkanmaalle, eikä tuttuja juuri täälläpäin ole. :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 08:45 meitsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 20:22 äiti82 kirjoitti:
Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia... =)

moips!minä myös aika yksinäinen,kavereita ei juurikaan ole,saa kirjotella nanali@netti.fi oon 21v
[/tääl kans neljän lapsen äippä kaipaa mesekavereita osoite taapero05@hotmail.comquote]
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.11.2006 klo 08:45 meitsi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 20:22 äiti82 kirjoitti:
Olen kolmen lapsen äiti Pirkanmaalta,haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Itselläni ei ole juuri ikäistäni seuraa tai ystäviä,sain ensimmäisen lapseni ollessani 17 vuotta ja sen jälkeen ei hirveesti ole ollut ystäviä,kun muilla ikäisilläni on erilainen elämä. Olisi kiva löytää joku,jonka kanssa voisi vaihtaa ajatuksia... =)

moips!minä myös aika yksinäinen,kavereita ei juurikaan ole,saa kirjotella nanali@netti.fi oon 21v
[/tääl kans neljän lapsen äippä kaipaa mesekavereita osoite taapero05@hotmail.comquote]
 
Hmm..onko täällä lupa poikamiehenkin kysellä kertomuksia äitiyden iloista, vai nou?

Jos huvittaa, niin kertokaapa 32 vee lapsettomalle miehelle että missä mennään ja kannataako ryhtyä. Eikä tää oo ripoff, huvittaa vaan valmistautua jos joku huolisi ;)).
 
minna-86
moikka!
mulle myös voi kirjoitella. mulla on reilu vuoden ikäinen poika jonka kans ollaan kaksistaan. poika kyllä tapaa isäänsä säännöllisesti.
tässä mun osoite mailiin ja meseen
minna_ko@hotmail.com =)
 

Yhteistyössä