Uusia ystäviä uudeltamaalta?

Heippa!
Olen kohta 29v. kahden poika-lapsen äiti uudeltamaalta.
Tällä hetkellä kotiäitinä sillä nuorempi vasta 5 kk:tta ja vanhempi 4v.
Talouteen kuuluu myös isä 29v. Olisi mukava saada uusia Todellisia ystäviä joita tapailla esim. koko perheen voimin!

Jos kiinnostaa niin ilmoittele ensin tänne ja katsotaan sitten miten juttu alkaa luistamaan :wave: !
 
triplamami
hei, täällä kolmen lapsen äiti, asumme kyllä lahdessa, mutta uusia ystäviä kaipaillaan.Lapset ovat 2/00, 8/01 ja 11/04 ja itse täytän just 29. laita vaikka yv:tä!
 
hippopotamus
MOI!

Täällä olisi kohta 23v äiti, 4v poika, 2,5v tyttö ja 7kk poika...
Etitään uusia kavereita ja mikä parasta meitin isikin olis kiinnostunu seurasta, ku aina vaan äideille sitä haetaan.

laita postia jos kiinnostuit

outi.sikkila@netti.fi
 
Heips!
Täällä äiti -83,isi -85,poika 1v7kk ja miisa laskettu aika 15.6 järvenpäästä. Ystävät myös muualta uudeltamaalta kun auto on käytössä :) Ja varsinkin pojalle ikäistään tai vähän vanhempaa poikaseuraa...
sähköposti kisumisu2000@hotmail.com tai yksärit

*Laura*
 
Meidän kolmen koplan kokoonpano on seuraavanlainen: tyttönen 12/2005 isukki -78 ja minä -82. Perheeseen kuuluu myös konnanretale Nahka. Ja Järvenpään keskustassa asustellaan.
Mielenkiinnonkohteina (vauvajuttujen lisäksi) kaikenlainen musiikki, matelijat ja eritoten persoonalliset ihmiset. :D
Laittakaa y.viestiä, ettei me räädytä! Kavereita hakusessa! :attn:
 
bigmami
Täällä Länsi-Vantaa :wave: kaivataan ulkoilu ym.. seuraa 1,7v tytölle ja hänen keski-ikäiselle äidilleen =) Myyrmäki, Martinlaakso, Louhela etc. alueelta. haukka39@hotmail.com on meseosoite tai sitten yy:llä tavoittaa.
 

Yhteistyössä