uusia tuotteita

  • Viestiketjun aloittaja tiktak
  • Ensimmäinen viesti
tiktak
itselläni tämä on ainakin tehonnut. eli nature´s ownin juoma-jauhe, jolla voidaan korvata ateria. töissä juon tätä jauhetta pillimehun kassa. ei tule väsynyttä oloa, koska on syönyt lämpimän ruoan ja painokin kevenee samaa tahtia! :D itse olen tykännyt ihan maustamattomasta jauheesta, mutta makuja on monia. purkki kestää kauan eikä maksa liikoja. pudotettavaa olisi noin 10 kiloa, ja juuri tämän vasta aloitin, mutta nyt jo tuntuu kevyemmältä =) täältä sitä löysin tuolta mirale-nikiltä. siinä on myös mahdollisuus lisä tuloihin, joita harkitsen aika kovasti. mitä mieltä te ootte? kannattaako tuollainen "postimyynti/verkosto homma? mutta ainakin tätä tuotetta voin kehua! B)
 
Tintti1010
Kannattaa ihmeessä lähtä mukaan! itsekkin olen tutustunut miraleen ja ehkäpä jossain vaiheessa lähden itsekkin mukaan hommaan, kunhan rahatilanne paranee! Kiitti vinkistä, täytyy itsekkin koklata tuota kyseistä jauhetta! paljonkos siinä on muuten kaloreita yhessä annoksessa?! :whistle: :p
 
tiktak
100 ml/1,5% rasvaiseen maitoon sekoitettuna on 67 kaloria. (pelkälteen on 100 gr/375 kaloria) proteiinia 5,4 , hiilihydraatteja 7,7 , rasvaa 1,5.
seuraavaksi tilaan kuitupitoista lisäravinnetta, joka myös pitää nälän poissa :D
 
Tintti1010
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.06.2004 klo 14:45 Tiku kirjoitti:
Hei mistä voi tilata määää kanssa haluun, kaikkee täytyy kokeilla. Mä söin tonalineja yli 2v tai mulla on vielä 2 purkkia , mutta jotain muuta välillä...
sellaselta nikiltä kuin mirale voi tilata tuotteita! jos miralea ei näy niin laita vaikka miulle y-viestiä niin annan miralen yhteystietoja! :)
 

Yhteistyössä