L
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja leikillään:Eikö muut keksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:keksikääs mullekki..pitäs vaihtaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:keksikääs mullekki..pitäs vaihtaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:keksikääs mullekki..pitäs vaihtaa :snotty:
Musculus de latissimus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja leikillään:Eikö muut keksi?
Keksi itse edes viisi malliksi
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs mulle? =)
Mä en taida nyt keksiä kellekään, väsyttää, pää kipiä ja närästää. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja leikillään:Eikö muut keksi?
Esim, sulle äkkilähtö-aina niin kärkäs ja vihainen vastauksissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Entäs mulle? =)
Mä en taida nyt keksiä kellekään, väsyttää, pää kipiä ja närästää. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:tai aina vaan vaikeempi markiisi de biceps brachii
vai vaan markiisi biceps brachii
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja leikillään:Eikö muut keksi?
Okei, ja nytkö pitäis sitten nauraa? Eikös tämän pitänyt olla hauskaa eikä (piilo)vittuilua?
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:tai aina vaan vaikeempi markiisi de biceps brachii
vai vaan markiisi biceps brachii
Tai sitten jotain tuolta gluteus-osastolta!![]()
Ihan totta puhuen trapezius on musta kenties hienoin lihaksen nimi.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja leikillään:Eikö muut keksi?
Okei, ja nytkö pitäis sitten nauraa? Eikös tämän pitänyt olla hauskaa eikä (piilo)vittuilua?
No tuo kommenttisi tukee vielä enemmän sitä, että sinulla ei ole huumorintajua. Tosikko.