AP
Enää 43Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Että se ikkunan pesu jäi TAAS KESKEN :headwall:
2/45 valmista
Enää 43Alkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Että se ikkunan pesu jäi TAAS KESKEN :headwall:
2/45 valmista
Sepä se ku ei voi. Ei sitä noin vaan siirrytä 600km.. Mut ei se huomenna enää ketuta, elämä jatkuu.. =)Alkuperäinen kirjoittaja ap:Luulis menevän jo.Alkuperäinen kirjoittaja Oi VOi:Mun pitäs olla jossain ihan muualla ku tässä.
en todellakaan rupea. jos tätä jatkuu vielä jonkun aikaa niin saa ryypätä tosissaan ilman mun mielipiteitä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Rupeat vaan hyväksymäänAlkuperäinen kirjoittaja klementine:koska mä en hyväksy sitä juomista |OAlkuperäinen kirjoittaja ap:Ai miksi?Alkuperäinen kirjoittaja klementine:ihan kaikki. eniten just nyt se et mies on jossain ja vittu et suutun jos hän on juonut... |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O
Ai, pitääkö sitä pestä? Mihin olisinkaan joutunut ilman tätä palstaa, kiitosAlkuperäinen kirjoittaja AP:Pese seAlkuperäinen kirjoittaja silakka:Alapää haisee silliltä. Onko meitä muita?