No mitäpä kuuluu palstalaisille?

Pikkukaupunkilainen

Aktiivinen jäsen
28.06.2011
9 370
16
38
Tylsää on, vapaapäivä ollut ja vielä keskellä viikkoa.
Renkaat vaihdettu vaimon autoon ja nyt odottelen vaimoa töistä ja teinejä omilta teiltään kotiutuvaksi niin, että tylsää on...

MITÄS PALSTALAISILLE KUULUU? ;)

[QUOTE="vieras";26066634]Opettele kutomaan vauvan nuttuja. Tai vaihtoehtoisesti nikkaroi kehto. Siinä riittää puuhaa vähäksi aikaa.[/QUOTE]

No mulla on ehkä kerran vuodessa arkivapaa, muuten teen n. 10-12 h työpäiviä...
Muuten voisi aloittaa tuon kehdon nikkaroinnin, autotallissakin tilaa olisi, mutta kun se jää kuitenkin sitten kesken, kun ei töiltä kerkä...

Kenen kanssa yhteiselät tällä hetkellä?

Ja Rockyroad: Tuu tännekin siivomaan, jos siivousintoa riittää ;)

Emmä taida jaksaa enää. Kauhea urakka oli mukamas imuroimisessa ja vessojen pesussa, nyt on eukko ihan piipussa :snotty: Nyt pitäis vielä ruokkia perhekin ja ihan porkkanaraastekin raastaa :O Ei oo helppoo :kieh: :D Ja ihan varmana ei mies taaskaan tuo kukkia, vaikka sitä niin odotan (ihan näin ot)...

Eipä paljon mitään. On palattu vapailta töihin, täällä sitä istua pönötetään ja kotona odottaa kauhea tiskivuori ja siivous illalla palaajaa...: / Nälkäkin alkaa olla.

Hyvää kuuluu, just tulin juoksulenkiltä ja kummasti se taas piristi =)

Tänään takana onnistunut (ainakin omasta mielestäni) työhaastattelu ja muuten ollaanki oltu kotosalla kuopuksen kanssa.

Hyvää kuuluu, just tulin juoksulenkiltä ja kummasti se taas piristi =)

Tänään takana onnistunut (ainakin omasta mielestäni) työhaastattelu ja muuten ollaanki oltu kotosalla kuopuksen kanssa.

Mikä työpaikka kyseessä? Toivottavasti onnistaa!
Ja Rockyroadille tsemppiä porkkanaraasteen raastamiseen, varo sormia!
Ja Maraboulle hauskaa illanjatkoa ja Lexille siivousintoa!

• Tykkää
Reactions: Lex
lapset katsoo pikkukakkosta, mies lähti metsälle ja itse ajattelin kirjoittaa pari työsähköpostia. pyykikone pyörii, siivottu on. enää sitten iltapalan miettiminen jäljellä... ja sitten nukkumaan, jeeeeeeeeeeeee

Pitkästä aikaa oli mukava vain kyläillä ja vetää lunkisti. :) Kävin vanhempieni luona ja tunnetusti siellähän syötiin sitten koko päivän edestä.
Ihana nähdä,että äitikin voi jo yllättävän hyvin polvileikkauksen jälkeen,vaikka saikkua onkin pitänyt jatkaa pariin otteeseen :)

Isän kanssa samalla suunniteltiin kesäksi ulkorakennuksen remontointia :) Mahtava päivä ollut kyllä. :)

Jos olisit eilen kysynyt,olisi tullut sensuroituja sanoja :D

Kiitos - mä se jaksan jatkaa tätä mun "loistavasti" sujunutta viikkoa uusilla "ihanilla" tempauksillani...johan tässä viikon alkajaisiksi sain lukituksi itseni mukuloiden kera ulos avainten ollessa - tietysti - sisäpuolella :headwall:....Nyt on sitten vaihteeksi jälleen vara- avain jemmapaikassa, mutta en suostu poistumaan talosta ilman melkoisen mittavaa hiustyökalupakkikampaustani :D... Eilettäin sain jälleen helkutin ison vajeennuksen aikaiseksi astiastoomme, mies "tykkää" ja mä suunnittelen ryhtyväni ainakin tilapäisesti täysin kädettömäksi...Ja tänään päästin suustani aivottomana melkoisen sammakon, josta saan varmasti melkoisen riesan itselleni - kuten aina - ja tulihan sitä sotkua muutoinkin tehtyä, joten....

...siis mullehan kuuluu touhukkaan hyvää :D! Huomisen päivän tosin meinasin pysyä visusti peiton alla...

Se oli semmonen kouluttajan homma, katotaas kui käy :D

Toivottavasti käy hyvin. Olen itse ollut kouluttaja ja ihan mukavaa hommaahan se on ja vähän lyhyemmät päivät, kun tavisduunarilla, tai yrittäjällä (mulla on 10-12 h työpäivät :D ).
Minkä alan kouluttaja, jos saa vielä LISÄÄ udella?

Ja kaikille tuntuu kuuluvan hyvää, hyvä niin . :)

Kiitos - mä se jaksan jatkaa tätä mun "loistavasti" sujunutta viikkoa uusilla "ihanilla" tempauksillani...johan tässä viikon alkajaisiksi sain lukituksi itseni mukuloiden kera ulos avainten ollessa - tietysti - sisäpuolella :headwall:....Nyt on sitten vaihteeksi jälleen vara- avain jemmapaikassa, mutta en suostu poistumaan talosta ilman melkoisen mittavaa hiustyökalupakkikampaustani :D... Eilettäin sain jälleen helkutin ison vajeennuksen aikaiseksi astiastoomme, mies "tykkää" ja mä suunnittelen ryhtyväni ainakin tilapäisesti täysin kädettömäksi...Ja tänään päästin suustani aivottomana melkoisen sammakon, josta saan varmasti melkoisen riesan itselleni - kuten aina - ja tulihan sitä sotkua muutoinkin tehtyä, joten....

...siis mullehan kuuluu touhukkaan hyvää :D! Huomisen päivän tosin meinasin pysyä visusti peiton alla...

No, huomenna kaikki taas paremmin ;)

Yhteistyössä