Jutelkaa joku mun kanssa! on tylsää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tylsää ku ei noi keskustelut vaihdu, pitäs olla pari päivää poissa niin johan löytys taas luettavaa :)
Polttasinki edes tupakkaa.. Suklaata ei muuten vaan tee mieli, jänskättää niin kovasti et ei oikeen tee mieli mitään makeeta :D

Mites teillä on joulu mennyt?

Täällä ihan jees. Juna ei mennyt 23. pvä Tampereelta Pohjanmaalle ajallaan ja mentiin sit koko porukka autolla. Tänään tultiin jo kotiin. Ihanaa olla kotona!!
Nukkumaan pitäis mennä mutta haksahdin katsastamaan kesälomakis hotelleja.. :p

mikäs jänskättää?
mä pistän 2 toppatakkia päällekkäin kun meen tupakille.. en tiiä miten kylmä siellä on ku en oo tänään vielä polttanu, että jääköhän illan viimeseks samalla :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mistä haluaisit jutella?

No mistä vaan, miten meni joulu? minkä ikäsiä lapsi sulla on?

Kiitos ihan mukavasti on joulu menny. Mun vanhemmat ja appivanhemmat oli meillä aattona syömässä, tänään käytiin miehen isovanhemmilla. Meillä on yksi 1,5 v poika.

Mites sun joulu, joku sitä ehti jo kyselläkin?

Meillä meni joulu oikeen hyvin, oltiin mun vanhempien luona ja siellä sit yötä. Tänään viel anoppilassa ja miehen tädin luona syömässä. Ihanaa tosiaan oli päästä kotiin!

Haluaisin joo olla raskaana! mut mietityttää mitä sitä tulis kahen pienen kanssa, kun mies lähtee keikkahommiin ens syksynä, saattaa olla pari-kolmeki vikkoa pois kerrallaan! Mut toivon silti toista pikkusta :D

Vuoden ikäero tuntuu hurjalta.. Mun veljenpojilla on vaan 11kk.. Niille olis tullut 13kk mutta nuorempi syntyi keskosena 2kk etuajassa.

Kiitos kovasti onnen toivotuksista! Niitä tarvitaan. Meillä ei auttaneet mitään ne "kevyemmät" hoidot mutta eka ivf (eli koeputkihedelmöitys) toi plussan. Odotin kaksosia mutta toisen sikiön kehitys pysähtyi aika alussa. Onneksi toinen jatkoi kasvuaan ja nukkuu nyt sängyssään. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja di:
Meillä on 1v ikäeroa ja oli se alku tosi rankkaa, mutta kaikille se kokemus on yksilöllinen.

Sillon kun sait esikoisen niin tuntuko sillon alku rankalta, vaikka olikin vaan yks laps?
Mulla nimittäin tuntu melko rankalta, vaikka vauva olikin erittäin helppo, joten mietin että miltä tä toinen kerta sit tuntuis..
Varmaan menee paljon helpommin se vauvan hoito sitten, kun osaa jo.
Mulla tosin vaikutti myös se, että muutettiin vieraalla paikkakunnalle ja en tuntenu ketään..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja di:
Meillä on 1v ikäeroa ja oli se alku tosi rankkaa, mutta kaikille se kokemus on yksilöllinen.

Sillon kun sait esikoisen niin tuntuko sillon alku rankalta, vaikka olikin vaan yks laps?
Mulla nimittäin tuntu melko rankalta, vaikka vauva olikin erittäin helppo, joten mietin että miltä tä toinen kerta sit tuntuis..
Varmaan menee paljon helpommin se vauvan hoito sitten, kun osaa jo.
Mulla tosin vaikutti myös se, että muutettiin vieraalla paikkakunnalle ja en tuntenu ketään..

Minulla on 4 lasta ja ekan kanssa oli kyllä kaikki ihan kauhean vaikeaa, kun ei ollut mitään kokemusta oman lapsen hoidosta. Toisen saaminen oli helpompaa.

Pikkuiset syntyi isolla ikäerolla isompiin ja kaikkein rankinta oli kun oli kaksi pientä samaan aikaan. Isompi pienistä on todella vaativa ja kun imetin, teki kaikki pahat. Oli myös kovin mustasukkainen vauvasta.

Mutta sinulla varmaan menee hyvin, jos esikoinen on ollut helppo=)

Yhteistyössä