Uusia mese-kavereita!!

Olen 23v ja asun Turussa ja odotan esikoiseni syntyvän elokuussa =). Mesettylyseuraa olisi kiva saada muista äideistä, kun en niitä kovin paljon tunne.

Voit antaa yksityisviestillä meseosoitteesi =)

 
nipsu07
joo mutkin saa lisätä :)

30-vuotias 10 kk ikäisen tytsyn äiti,Helsingissä asustellaan.Olen vielä hoitovapaalla että rupatteluseura on tervetullutta.Ja erityisesti pk-seudulla olevat ottakaahan yhteyttä! :)

sannahuntus@hotmail.com
 
Minulle saa kans laittaa meseen viestiä =) Olen 27v ja lapseni ovat 02 ja 04 syntyneet. Olen uusperhe-elämää viettävä, miehelläni on kolme lasta. Olitpa uusperheellinen, yh, naimisissa, mitä vain niin lisää vaan mut listaasi.Olis kiva vaihtaa ajatuksia ihan mistä vaan aiheesta.Ja paikkakunnalla ei oo väliä :wave: Osoitteeni; mimmu06@luukku.com :hug:
 
Minulle myös saa sekä meilata että heittää meseviestillä. Olen 19 v ja esikoinen tulossa tänä keväänä. Asun itselleni vielä vieraalla paikkakunnalla (lpr) ja "oikeat" ystävät on kaikonneet aika lahjakkaasti. Kaikenlaista olisi kiva höpötellä :D

alrucewioper@hotmail.com
 
Heipparallaa! :wave:

Olen 06/06 syntyneen pojan äiskä Joensuusta (vm.-81). Aika tuppaa käymään vähän pitkäksi kun ei mesessä kukaan enää juttele. :( Toivottavasti tätä kautta löytyisi mukavia kavereita. ;) Osoite on rokkimami81@hotmail.com
 
Täällä yksi zeija_z@hotmail.com

21vuotta ikää itselläni, tytär 01/04 edellisestä suhteesta, ja nyt avomiehen kanssa ensimmäistä yhteistä toivotaan kovin.
Ja Salon seudulla asustetaan, jos vaikka tästä läheltäkin joku kaveri löytyis.
 

Yhteistyössä