Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mikä toi eka vaate oikeen onuikkari? Aikamoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Mikä toi eka vaate oikeen onuikkari? Aikamoinen.
Emmä tiiä.... Ne on froteesta tehty, ajattelin, et jotain vauvojen kesäpukuja. Sininen on ehkä 60cm ja keltainen n. 80cm.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kesäpukuja ne on, mulla on samanlainen keltanen suunnillensa koossa 70 jossakin kaapin perällä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kesäpukuja ne on, mulla on samanlainen keltanen suunnillensa koossa 70 jossakin kaapin perällä =)
Vyöt on komeet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jep! Kääntyi ihmisillä päät kun kuskasin poikaa aikanaan kyseisessä puvussa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jep! Kääntyi ihmisillä päät kun kuskasin poikaa aikanaan kyseisessä puvussa![]()
Täytyykin koittaa kesävauvaa pykätä, että voi tuossa komeudessa ulkoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Varo vaan, ettei sulle surkutella että eikö sulla oo varaa ostaa lapsille uusia vaatteitaMitähän mun surkuttelijat ois sanonut, jos oisivat tienneet, että mun vaunupeittokin oli 50 -luvun äitiyspakkauksesta
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Jep! Kääntyi ihmisillä päät kun kuskasin poikaa aikanaan kyseisessä puvussa![]()
Täytyykin koittaa kesävauvaa pykätä, että voi tuossa komeudessa ulkoilla.
Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:nyt menisi vauva jonnekin tammikuun lopulle, eli kesä lähenee *Viheltelee*
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Varo vaan, ettei sulle surkutella että eikö sulla oo varaa ostaa lapsille uusia vaatteitaMitähän mun surkuttelijat ois sanonut, jos oisivat tienneet, että mun vaunupeittokin oli 50 -luvun äitiyspakkauksesta
![]()
Ai piru.... Onko sulle sanottu niin?
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:On, mä en saanut naurultani ees vastattua mitään nasevaa![]()