Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Oi vitsi kun ovatkin hienot, mun poika ois ihan myyty!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En ottaisi vaikka ilmaiseksi saisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Oi vitsi kun ovatkin hienot, mun poika ois ihan myyty!![]()
Maksoivat kokonaisen euron, ovat vaan aika pienet verhot...ajattelin tyynynliinoja noista värkätä.
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Eikä, euron!?
Ja siis justiin tyynynliinoiks sopii varmaan tosi kivasti! Toiset ne löytää. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Eikä, euron!?
Ja siis justiin tyynynliinoiks sopii varmaan tosi kivasti! Toiset ne löytää. :flower:
Se on mun ehtymätön aarreaitta tuo kierrätyskeskus :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja lop:JESS! joku muukin tykkää kierrätyskeskuksista ; )
Alkuperäinen kirjoittaja ap:toi mekko? onko sekin retroa siis ? :ashamed: mulla on ihan samanlainen tuolla kaapissa,mutta pienenpää kokoa ja siinä on vähän rimpsua hihoissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En tykkää yhtään. Kamalia. Mutta pääasia onkin, että sinä pidät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mäkin tykkään kierrätyskeskuksistaMä löysin sieltä pari päivää sitten puutarhatuoleja erittäin edullisesti :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mäkin tykkään kierrätyskeskuksistaMä löysin sieltä pari päivää sitten puutarhatuoleja erittäin edullisesti :heart:
Oliko sulla se ihan mahtava kukkalepotuoli?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Valitettavasti ei...se ois kyllä mulle kelvannut![]()
Mä löysin tällaisia perinteisempiä: http://chef.blogit.fi/
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Valitettavasti ei...se ois kyllä mulle kelvannut![]()
Mä löysin tällaisia perinteisempiä: http://chef.blogit.fi/
Hienoja, varsinkin se kansituoli![]()