Onnea LA0211 ja tervetuloa tuplia odottavien joukkoon.
Jäin pois töistä periaatteessa RV 20 kun kesäloma alkoi. 24+0 jäin erityisäitiysvapaalle, johon työnipuolesta olen oikeutettu (kemikaleille altisuminen). 24+5 oli käynti äitiyspoliklinikalla ja fyysisesti raskaan työn takia olisivat laittaneet jo loppuajaksi sairauslomalle, mutta olin jo tosiaan sillä kelan erityisäitiyslomalla.
Nyt on menossa rv 29 ja voin todella hyvin, toivonmukaan vielä pitkään. Puuhastelen kaikki kotiaskareet täysin ja teen pikku shoppailureissuja ja käyn tapaamassa kavereita. Ainoastaan reippaampi kävely aiheuttaa välittömästi vihlontaa alavatsassa, mutta rauhakseen kun käpöttelee, niin pääsee vielä aika pitkälle. (Isot ostarit ympäri
)
Opiskeluajat ovat vielä tuoreessa muistissa, joten jos omalta kohdaltani arvioisin tämänhetkistä tilannettani, niin pystyisin kyllä niukinnaukin koulunpenkkiä kuluttamaan, mutta en todellakaan montaa päivää enää.
On toki kovin yksilöllistä miten kukakin jaksaa ja kuinka vaivoja alkaa kerääntyä, mutta toivon, että säästyisit suuremmilta krempoilta mahdollisimman pitkälle ja kaikki menisi hyvin.
Itse olen onnellisessa asemassa, että vaivoja ei juuri ole ollut. Voi olla, että hyvän vointini salaisuus piilee osittain juuri siinä, että olen saanut lomailla ja tehdä kaikkea mikä itsestä sopivalta tuntuu
Mahaa kyllä on... rv26+ sf oli 30. Raskausarpia ei ainakaan vielä ole ilmaantunut *koputtaa puuta*