t
saat siirrettyä tauluaAlkuperäinen kirjoittaja niina22:mä tein äsken vitamiinimehua ja join sen..ei kyl tapahtunu mitään
saat siirrettyä tauluaAlkuperäinen kirjoittaja niina22:mä tein äsken vitamiinimehua ja join sen..ei kyl tapahtunu mitään
okei,no siirsinkin sitä joAlkuperäinen kirjoittaja t:saat siirrettyä tauluaAlkuperäinen kirjoittaja niina22:mä tein äsken vitamiinimehua ja join sen..ei kyl tapahtunu mitään
En saanut mäkään. mikäköhän tässä ideana?Alkuperäinen kirjoittaja niina22:mulla nyt 2 koodia ja oonko nyt ymmärtäny oikein et jos ne molemmat koodit laittaa siihen peliin ni ovi "tuhoutuu" ? mut mä en kyllä saa niitä koodeja toimimaan
mätki hedelmät vasaralla ja laita mössöt lasipulloon. paljon tossa eka kuplapelissä pitää saada pisteitä?Alkuperäinen kirjoittaja MiNiErkki:miten sä sitä mehua teit?ulalla...
et oo tosissas!prkl...en mä tätä sit ainakaa läpi pääse =( ei oo hiirikäsi nii vikkelä et saisin noi koodit tämä yö aikana joten taidan lopettaa!Alkuperäinen kirjoittaja Tuhomiina:ne koodit niistä peleistä sit vaihtelee..
sama juttu..Alkuperäinen kirjoittaja niina22:MÄ AMMUIN SITÄ OVEA JA SAIN SEN RIKKI JA LOPPU PANOKSET,MITÄS SITTEN?
ootko puhkonu kaikki kuplat? kun ne on kaikki niin saa salasanan millä saat sen tallennettua..Alkuperäinen kirjoittaja niina22:MÄ AMMUIN SITÄ OVEA JA SAIN SEN RIKKI JA LOPPU PANOKSET,MITÄS SITTEN?