uusia huonepelejä olis... pelaajia????

nipsu
sain sammakon näyttämästä paikasta lattiasta palan seinälle ja siin mis se pala oli ni sen taakse piti laittaa se metalli palikka mikä löyty jo alussa se piti vaan vähä muotoilla, kuiteski ku sen laitto siihen ni sai jakoavaimen ja sain sohvan irti seinästä

nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja rastinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
sammakolle pitiki laittaa se ruskee sävyne kuula silmäx sen sinisen tilalle, sit toimii, näkyy kellossa kohta johon laitoin sen boxin päällä olleen turkoosin kiven, näky lattiassa kohta johon käytin oranssi kahvasta vekotinta.... olix tarpeex sekavaa....
öö, siis mitä? =)
mikä toimii silloin kun sammakolla on ruskea silmä?
vai tarkoitatko että noi jutut näkyy kun sammakon pistää punaisen kasvin viereen? sitä oon tässä yrittänyt, mut ei onnistu.
juu sen kasvin viereen, sammakon naama kelloon päin, anteex vaikeet selitykseni....

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
sammakosta saatu sininen kuula kertoo näemmä missä järjestyksessä taulun nuolia pitää klikkailla.
ei onnistu mulla ainakaan
outoa?
no niinpä. oliko teillä 5 suuntaa siinä?
joo: oikea, ylös, alas, oikea, vasen

nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
http://www.escapegames24.com/2008/02/vision.html
Tota sivua kun selaa alaspäin, niin siellä on enkun kielinen walkthrough kokonaisuudessaan. Sieltä mä oon lunttinu, on aika pitkä peli meinaan eikä noita juttuja pysty tässä selittämään..
ihan samaa ajattelin

sain sammakon näyttämästä paikasta lattiasta palan seinälle ja siin mis se pala oli ni sen taakse piti laittaa se metalli palikka mikä löyty jo alussa se piti vaan vähä muotoilla, kuiteski ku sen laitto siihen ni sai jakoavaimen ja sain sohvan irti seinästä
miten muotoilit? siis millä välineellä?

*muoks* unohda; luulin että muotoilit niitä palapelin paloja vai mitä ovatkaan...

nipsu
no niin nyt mulla on sitte erilaisia simpukoita ja kotiloita... mitä ihmettä??
se on koodi siihen kalanruotoboxiin
juup. mut ku en ymmärrä sitä... taulusta muistaa ne kuviot ja mitä sitte?? niin ja se kuula ottaa siitä pois...

ne mitkä kuviot oli taulussa ni ne painat siin boxissa alas niiden paikkojen mukaan mis ne on laatikossa

Todella hieno oli joo, mut ois kivempi pelata semmosia mistä itekin osais jotain päätellä.. tai no kyllähän tossa välillä pääsi eteenpäin ilman apuja, mut aika paljon joutu lunttimaan! Tommosta grafiikkaa sais olla enempi noissa peleissä. Tuolla jossain luki, et se tyyppi oli tehnyt tota peliä yli 5kk..

Yhteistyössä