uusia huonepelejä olis... pelaajia????

mi
Alkuperäinen kirjoittaja rastinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja mi:
Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
jee, numerokoodikaappi aukesi!!
se missä on vaan 4 numeroa??
mulla se ei ainakaan aukea mun nroilla.
saitteko jo koodin vihreästä kuulasta? pistäkää kuula siihen jostain laatikosta tulleeseen rasiaan läpän alle, läppä on suurennuslasi. sieltä tulee koodi kolmio-, neliö- ja ympyränumeroille.
joo niin on tehty mut silti ei mitään tapahdu vaik kuinka koodia laittaa oveen.

mi
Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
luovutan minäki...ollaa miehe kaa kilpaa naputettu noit ilmasuuntia,mut ei tapahdu mitää =(
painakaa ne siinä järjestyksessä ku se teksti on. Ilman suunnat näette pöydällä olevasta kartasta jos ei osaa muuten niitä.

saitteko jo koodin vihreästä kuulasta? pistäkää kuula siihen jostain laatikosta tulleeseen rasiaan läpän alle, läppä on suurennuslasi. sieltä tulee koodi kolmio-, neliö- ja ympyränumeroille.
ai niin, mullekin kävi noin. sitten kun kävin jossain muualla ja palasin kaapille, niin ovi aukeskin. en kyllä yhtään tiedä teinkö jotain vai riittikö pelkkä poistuminen.

mi
Alkuperäinen kirjoittaja siiperi:
Nyt mulla on sammakko ja sen silmästä sininen kuula, enkä tiiä mitä tehä. Sain ruuvarinkin kasaan :D Mut pakkohan täs oli lunttia ohjeita välillä..
viittisitkö hei oikeesti auttaa meitä jotka ei osata ihan keikkia temppuja täällä??

mi
ai niin, mullekin kävi noin. sitten kun kävin jossain muualla ja palasin kaapille, niin ovi aukeskin. en kyllä yhtään tiedä teinkö jotain vai riittikö pelkkä poistuminen.
mulla ei ainakaan tapahdu mitään vaik miten poistun muualle ja yritän jotain duunata ni ei ovi aukee ei. :(

nipsu
Alkuperäinen kirjoittaja nipsu:
Alkuperäinen kirjoittaja pelaaja:
meisseli kellosta??? miten sen saa??
se kasvi minkä saa numerokoodi oven takaa ni sen pohjas on siihen vinkki

mä laitoin sammakon kirjahyllyyn niin päin kun kuvassakin mut mitään ei tapahu
missä kuvassa??
kuulassa jonka sai oisko ollu sielt rasiasta pöydän alta, en kyl oo varma

nipsu
minä en saa sitä ruuvaria pois vaikka olen mielestäni painanu siinä järjestyksessä mitä kasvin pohjassa on... lähtö oikealta ja sillee... :headwall:
se nuoli näyttää ruuvarin paikan, siinä järjestyksessä....

nipsu
sammakolle pitiki laittaa se ruskee sävyne kuula silmäx sen sinisen tilalle, sit toimii, näkyy kellossa kohta johon laitoin sen boxin päällä olleen turkoosin kiven, näky lattiassa kohta johon käytin oranssi kahvasta vekotinta.... olix tarpeex sekavaa....

sammakolle pitiki laittaa se ruskee sävyne kuula silmäx sen sinisen tilalle, sit toimii, näkyy kellossa kohta johon laitoin sen boxin päällä olleen turkoosin kiven, näky lattiassa kohta johon käytin oranssi kahvasta vekotinta.... olix tarpeex sekavaa....
ei mulla oo mitään ruskean sävystä kuulaa, vihreä ja sininen vain

mi
AUTTAKAAAA!!!!! mä vieläkin jumissa sen stanan koodin kanssa!!!!
mitkä sun kuviot ja numerot oli, lasketaan yhdes katotaan auttaako
*nolooo* oma moka, katoin numerot ihan päin peetä. kannattaa hermota ni heti tajuaa virheet. jospa nyt pääsis eteenpäin. Jos en pääse ni tuun taas huuteleen tänne apua. ;)

nipsu
ei mulla oo mitään ruskean sävystä kuulaa, vihreä ja sininen vain
sen saa siitä laatikosta jossa turkoosi kivi päällä, siel pöydän alapuolella, avain siihen rasiaan löytyy taulun taustasta kun sen on saanu irti seinästä

http://www.escapegames24.com/2008/02/vision.html
Tota sivua kun selaa alaspäin, niin siellä on enkun kielinen walkthrough kokonaisuudessaan. Sieltä mä oon lunttinu, on aika pitkä peli meinaan eikä noita juttuja pysty tässä selittämään..

öö, siis mitä? =)
mikä toimii silloin kun sammakolla on ruskea silmä?
vai tarkoitatko että noi jutut näkyy kun sammakon pistää punaisen kasvin viereen? sitä oon tässä yrittänyt, mut ei onnistu.

Yhteistyössä