uusia asioita näemmä oppii joka päivä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karppaajako?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karppaajako?!

Vieras
sain sitten kuulla olevani himokarppaaja, joka tutkimusten mukaan elää hengenvaarallisella dieetillä.

kahvipöydässä tuli puhetta ns kesädieeteistä..ja hetken kuunneltuani naureskelin, että minä vissiin sitten olen kait karppaaja vasten tahtoani. yksi sitten alkoi saarnaamaan, että olen edesvastuuton äiti kun en syö täysyväviljaa, eikä meillä syödä viljatuotteita tai sokeria kotona.

yritin sanoa väliin, että minkä minä sille mahdan etteivät lapset välitä karkeista tms ja kun on keliakiaa yms allergioita niin ei siitä kyllä täysjyväleipää syödä..noh, kuulemma olen kehittänyt allergiat mielessäni, jotta voisin laihduttaa ja pitää lapseni laihana.

hetken olin ihan suu auki ja sitten totesin, että minun osaltani keskustelu olikin sitten tässä. heittoni oli ihan huumoripohjalta, se vain nyt tuli mieleeni kun kuuntelin muiden laihdutusjuttuja ja samalla tajusin, että meillä syödään paljon kasviksia ja vaaleaa lihaa sekä kalaa, mutta ei viljaa eikä sokeria, mutta ns väläykseni tuli väärään paikkaan..

taidan pitää tästä lähtien suuni kiinni kahvipöydässä :)

Yhteistyössä