Uusi vihkisormus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tieto"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tieto"

Vieras
Miten tekisit?
Menimme naimisiin 3 vuotta sitten. Vihkisormus maksoi silloin jonkun reilu 400 € eli ei ollut mikään järkyttävän kallis mutta minulle mieleinen ja ihana.
Nyt sormus on jostain syystä mennyt vähän soikioksi :(

Miten te tekisitte? Ostaisitteko uuden sormuksen esim. vuosipäivänä ja kaiverruttaisitte siihen jotain sopivaa ja jättäisitte vihkisormuksen pois käytöstä? Vai käyttäisittekö vinoa? Se ei kovasti paina sormea mutta kun ottaa pois niin huomaa selkeästi silmällä ettei ole kauniin pyöreä.

Mä en ole käyttänyt vihkisormusta pariin vuoteen, kun ei enää mahdu sormeen. Mutta jos se siis kuitenkin sulle mahtuu, mutta on vaan soikea, niin voiskohan joku kultaseppä vähän oikoa sitä?

Oi, en tullut edes ajatelleeksi että sitä voisi oikoa! :) Sitä menen kysäsemään sitten liikkeestä kun kaupungilla liikun :) En tahtoisi vaihtaa vihkisormusta koska tuntuu ettei siihen uuteen liittyisi samanlaista tunnearvoa vaikka olisi kuinka vuosipäivänä ostettu ja kaiverrettu.
Sormus siis muuten on edelleen ihan sopiva. Minä käytän sekä kihla- että vihkisormusta. Molemmat mahtuvat vaikka kihloista on aikaa jo 8 vuotta ja kilojakin sen jälkeen tullut raskauksien myötä ( näköjään jäämään :D ) 5-8 :D

Yhteistyössä