T
Tyyli mamma
Vieras
Vihdoinkin olen löytänyt tyylikkäitä lastenvaunusuojia nimeltä Baby Peace.
Nää on musta tosi ihania, mitäs mieltä ootte?
www.unkai.fi
Nää on musta tosi ihania, mitäs mieltä ootte?
www.unkai.fi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä en oo koskaan tajunnut, miksi vaunuissa ylipäätään pitää käyttää mitään rättiä.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä en oo koskaan tajunnut, miksi vaunuissa ylipäätään pitää käyttää mitään rättiä.
En mäkään....
Alkuperäinen kirjoittaja rätin käyttäjä:Vaunuissa käytetään "rättiä" sen takia että se suojaa lasta auringonvalolta (yritä itte maata koko ajan aurinko silmissä) sekä kun vauvat on tosi pieniä suojaa ne bakteereilta, joita lentelee yleisillä paikoilla. Niin ja tuulelta, pakkaselta ja melulta suojaa kans.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Bakteerit taas menee tollasista räteistä ohi ja läpi ihan mennen tullen.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Bakteerit taas menee tollasista räteistä ohi ja läpi ihan mennen tullen.
Jep, mikäli mä mitään mikrobilsan luennoilta muistan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Bakteerit taas menee tollasista räteistä ohi ja läpi ihan mennen tullen.
Jep, mikäli mä mitään mikrobilsan luennoilta muistan![]()
No näin minäkin olen oppinut, mutta voihan olla että se suurempi totuus löytyy täältä.
Alkuperäinen kirjoittaja rätin käyttäjä:Vaunuissa käytetään "rättiä" sen takia että se suojaa lasta auringonvalolta (yritä itte maata koko ajan aurinko silmissä) sekä kun vauvat on tosi pieniä suojaa ne bakteereilta, joita lentelee yleisillä paikoilla. Niin ja tuulelta, pakkaselta ja melulta suojaa kans.
Alkuperäinen kirjoittaja noo:Alkuperäinen kirjoittaja rätin käyttäjä:Vaunuissa käytetään "rättiä" sen takia että se suojaa lasta auringonvalolta (yritä itte maata koko ajan aurinko silmissä) sekä kun vauvat on tosi pieniä suojaa ne bakteereilta, joita lentelee yleisillä paikoilla. Niin ja tuulelta, pakkaselta ja melulta suojaa kans.
mulla on heittoaisa....