Uusi tyylikäs lastenvaunusuoja merkki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyyli mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tajua muutenkaan miksi noita räsyjä pitää tuohon eteen vetää näyttää kaikki ihan kamalilta ja vaunuissa nousee lämpö todella korkealle.
Paras on käyttää verkkoa tai päivänvarjoa.

Noi näyttää tosi kivoilta ja laadukkailta. Itse oon valmis maksaan laadusta. Musta toi on keskivertohinta, kun ajattelee että se on design tuote ja ekologisesta puuvillasta. Siinä luki, että se käy peittonakin...
Pyykkipojatkaan ei oo kovin "turvallisia", näissä siitä ei tarvi huolehtia.

Ihan samanlaiselta musta näyttää kuin mikä tahansa peitto tai siisti harso. Mä en ole itse koskaan käyttänyt mitään vastaavaa suojaa tuossa vaunujen päällä. Paitsi tietysti hyönteisverkkoa.

Näytti ihan ku oli joku kuvioitu pyyhe pistetty siihen eteen kiinni,eli ei mun makuun tai siis voisin pistää tuolta kaapista jonkun kivan pyyhkeen vaunujen eteen.En maksais tollasia summia...=(

Vaunuissa käytetään "rättiä" sen takia että se suojaa lasta auringonvalolta (yritä itte maata koko ajan aurinko silmissä) sekä kun vauvat on tosi pieniä suojaa ne bakteereilta, joita lentelee yleisillä paikoilla. Niin ja tuulelta, pakkaselta ja melulta suojaa kans.

Alkuperäinen kirjoittaja rätin käyttäjä:
Vaunuissa käytetään "rättiä" sen takia että se suojaa lasta auringonvalolta (yritä itte maata koko ajan aurinko silmissä) sekä kun vauvat on tosi pieniä suojaa ne bakteereilta, joita lentelee yleisillä paikoilla. Niin ja tuulelta, pakkaselta ja melulta suojaa kans.

Ai, mun ei oo koskaan vaan ollut tarvetta altistaa lasta tuulelle, auringolle, pakkaselle ja melulle. Meidän vaunut oli hyvin suojaisat muutenkin, vaunut voi aina kääntää niin ettei tuuli tai aurinko osu sinne ja melussa ei meidän koskaan ole tarvinnut liikkua. Bakteerit taas menee tollasista räteistä ohi ja läpi ihan mennen tullen.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Bakteerit taas menee tollasista räteistä ohi ja läpi ihan mennen tullen.

Jep, mikäli mä mitään mikrobilsan luennoilta muistan :D

No näin minäkin olen oppinut, mutta voihan olla että se suurempi totuus löytyy täältä.

kyllä palsta tietää! ja mitä se ei tiedä, niin se on epätosiprovo!

mulla on heittoaisa....

No minusta nuo ei kyllä eronnu millään lailla siitä harsosta ja pyykkipojista (tosin enpä ole koskaan mitään pyykkipoikia käyttänyt vaan solminut kuomun reunaan). Minusta oli ihan kätev laittaa vaunujen eteen harso jolla sai vähän siivilöityä auringonvaloa ja tuulta pois lapsen kasvoilta. Paikoillaan olevat vaunut kyllä saa käännettyä pois, mutta liikkuvia vaunuja on paha kääntää aina niin ettei olisi auringossa tai tuulessa

Alkuperäinen kirjoittaja noo:

mulla on heittoaisa....

no lenkillä saa kyllä koko ajan olla kääntämässä sitä jos haluu ettei valoa tuu vauvan naamaan. sit haluun myös suojella vauvaa tuulelta, ötököiltä sekä hiekalta ja muulta pölyiltä ja roskalta. mun mielestä se harso on kätevä. :D on samalla aina ylimääräinen puklurätti mukana jos yhtäkkiä tarvii. ;)

Kauniita...yrittäjänä ja käsityöläisenä en pidä tota hintaa kalliina.
Jos et halu ostaa tuotteita jotka 6-vuotiaat on pikkusormilla tehny, niin se maksaa...

Yhteistyössä