Itse en ole vähään aikaan käynyt tällä palstalla. Anteeksi kaikille, jotka ovat laittaneet viestiä, enkä ole vastannut. Jonain päivänä vastailen, kunhan saan voimani takaisin. Isäni kuoli kaksi viikkoa sitten ja on ollut vähän ajattelemista. Mutta kun nyt luin Mörrityksen kirjoituksen, niin oli ihan pakko kerätä voimia ja kirjoittaa. Missään nimessä et taivu mihinkään abortti hömpötyksiin! Vaikka vauva tuleekin yllätyksenä, niin se on kuitenkin elävä pienen ihmisen alku. Kenelläkään ei ole oikeutta vaatia sinua tekemään aborttia ja vain sinä itse päätät mitä teet. Ja kun sinä haluat pitää vauvan, niin silloin pidät. Jos teille tulee ero, niin miehesi ei edes ansaitse sinua rinnalleen. Ei ne vauvat ihan tyhjästä synny, joten hänenkin "panoksensa" siihen on tarvittu, vaikkakin "vahingossa". Ja niinkuin jo monta kertaa olen sanonut aiemmin, niin lapsia ei tehdä, ne tulee jos on tullakseen. Ja elämä on lahja. Jos miehellesi ei järki puhe tehoa, niin sille ei voi mitään Luulisi, että kun saa pienen vauvan sitten jossain vaiheessa eteensä, niin viimeistään silloin luulisi heräävän ja miettivän mitä ihmeellistä onkaan saanut aikaiseksi. :hug: Toivon sinulle voimia jaksaa eteenpäin ja toivon todellakin, että miehesi tajuaa mitä hänellä on menetettävänä. Nyt keskityt ajattelemaan vain itsesi ja vauvan hyvinvointia. Vaikeaa se tietysti on, jos toinen jota on rakastanut, etsii itselleen asuntoa siinä samalla. Valitettavasti niitä julmia ja kylmiä ihmisiä mahtuu maailmaan. Toivon sydämestäni, että miehesi vielä tulee järkiinsä. Ikävien asioiden keskellä toivotan kuitenkin hyvää syksyä!!