vaikka lukemassa olen joskus piipahtanutkin. Oli silloin vain joku hiljainen vaihe palstalla niin jäi.
Onnea kaikille raskautuneille myös minunkin puolestani!
Itse olen jo 44-v. eli näissä asioissa jo vanha! Tunnen itseni kuitenkin nuoreksi enkä edes muista ikääni normaalisti. Hammaslääkärissäkin änkytin ensin jotain, kun ei vaan tullut mieleeni. Liekö se iästä johtuukin ettei muista
?
Meillä on tosiaan yksi lapsi ennestään ja kovasti on toista toivottu, kaveriksi hänelle. No, kesken ovat kaikki menneet eli ihan ei kaveria pian neljävuotiaalle tule ainakaan (ikäero) mutta jos nyt kuitenkin vielä pikkusisarus. Saa nähdä.
Pikkupaikkakunnalla kun ei ole erityisiä lapsettomuusklinikoita niin olen paikallisella gynegologilla käynyt aina välillä kuulemassa, kuinka kannattaa vaan yrittää! Hyvä merkki kuulema kun edes raskautuu vielä ja tällä iällä niistä vaan menee jo niin moni kesken.
Oma ikä alkaa jo mietityttää, ei siis ikä nyt vaan mitä se olisi sitten kun mahdollinen lapsukainen täyttäisi 15 v, 18 v, 20 v. Mutta toisaalta, olen kyllä yrittänyt aina olla liikoja suunnittelematta. Kokemus on opettanut, että elämä menee omia latujaan.
Kuitenkin lukeudun nyt vielä ainakin teihin jotka yhä toivotte pikkuista! Jaksamisen kanssa ei ainakaan ole tämän esikoisen kanssa ollut kertaakaan minkäänlaista ongelmaa, siis ainakaan vielä. Tiedä sitten murrosiästä mutta murhe kerrallaan. Nyt vain iloitsen ja olen onnellinen hänestä!
Hyvää syksyisen viikon jatkoa itse kullekin!