Uusi suhde!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaikki mitä teen, on noloa.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaikki mitä teen, on noloa.

Vieras
Miten te jotka olette aloittaneet uuden suhteen..niin miten te kehtaatte käydä saunassa, paskalla jne uuden miehen/naisen seurassa? siis meinaan, että itse häpeän kroppaani aivan kamalasti, jonka takia yhdessä saunominen ei tule kuuloonkaan jne. saatika jos joudun isommalle hädälle juosta. :( on mullakin onkelmat :D:D kuinka kauan olette olleet yhdessä ku olette menneet ekaa kertaa saunaan, suihkuun jne yhdessä..?

Luulin etukäteen,että eron jälkeen olisi todella vaikeaa uudessa suhteessa, nolostelisin vartaloani, seksi olisi kankeaa yms. Kun tapasin miehen,jonka kanssa kemiat kolahti ( ja muutenkin), niin eipä siinä paljoa muistanut näit asioita. Taidettiin eka kerta sekstailla juuri suihkussa jne. ;)

Kannattaa miettiä,mitä haluatte ja minkälaisen miehen kanssa, ei todellakaan vaipua mihinkään epätoivoon,että kuka tahansa kelpaa. Kun se oikea osuu kohdalle, eikö silloin voi puhua näistä asioista? Minulle tuo eka uusi suhde ei ollut se lopullinen, deittailin muutamia kunnes tuli mies,joka vei jalat alta totaalisesti.

no, minä en häpeile vartaloani ja seksi ja saunominen ja muu sellainen tapahtuu ihan luonnostaan. Asia, mitä koskaan en ole voinut hyväksyä on se, että mun pitäisi käydä vessassa toisen läsnäollessa :) enkä minä halua myöskään itse kuullla "plops plops" vessasta, saati että jätetään ovi auki =) . JOtain yksityisyyttä kuitenkin :)

Aikanaan kun aloimme tapailla ja seurustella, niin ei ollut minkäänlaista kynnystä nähdä toista alasti saunassa tai muuallakaan...Jos toinen oli esim hampaita pesemässä, niin toinen tuli pienemmälle hädälle ehkä n. 1,5vuoden yhdessä olon jälkeen...Mutta ne isommat hädät saa kyllä jäädä tulevaisuudessakin jakamatta toisen kanssa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin mä olen vähän ajatellutkin, että ehkä se "oikea" tulee vielä vastaan eikä tarvi hävetä itseään. :)

Näin, ainakin itsellä.
Ei tarvi häpeillä kun on se oikea siinä vierellä ja miksi ylipäätään luonnollisia asioita pitäis nolostella?

Alkuperäinen kirjoittaja Ansis:
Aikanaan kun aloimme tapailla ja seurustella, niin ei ollut minkäänlaista kynnystä nähdä toista alasti saunassa tai muuallakaan...Jos toinen oli esim hampaita pesemässä, niin toinen tuli pienemmälle hädälle ehkä n. 1,5vuoden yhdessä olon jälkeen...Mutta ne isommat hädät saa kyllä jäädä tulevaisuudessakin jakamatta toisen kanssa ;)

hyi, mä en oo ikinä ymmärtäny että miksi noin tehään? eikö aikuinen ihminen voi pidättää sen aikaa että toinen on pessy hampaansa? :$

Yhteistyössä