Uusi seurustelukaveri outoko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hakupäällä(kö)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hakupäällä(kö)

Vieras
Olen tavannut kyllä muutoin kaikin puolin kivan miehen. Ollut meillä muutaman yön kylässä.
Aamulla hän nukkui hiukan pidempään (minä heräsin ku lapset heräsivät). Lastenki kanssa tulee muuten tosi kivasti toimeen, mutta siinä aamupalan jälkeen hän meni vetämään kenkiä jalkaan, sanoi, että käy pikku kierroksen käveleen. Pakkasta ja tuulta ihan kiitettävästi. Ihmettelin hiukan moista. Mitä teillä tästä tulee mieleen vai tuleeko mitään? Ei hän kovin kauaa reissullaan kyllä ollut. Tämä oli nyt 3. kerta ku oli meillä yökylässä, ei ennen ole lähtenyt yhtäkkiä aamukävelylle.

Täytyy kyllä sanoa, että hankala arvioida kenenkään outoutta tietämättä asiasta sen tarkemmin. Voisko olla, että kävi vain selvittelemässä ajatuksiaan - tai jospa sillä on ollut silloin tällöin käydä pikkulenkki käveleskelemässä. Tai jospa oli vain hetken mielijohde. Kannattaisi kysyä siltä, tai ottaa muuten selvää. :)

Kyllä mun mies vaan aina silloin tällöin haluaa lähteä yksin kävelylle ihan vain päätään selvittämään. Siis ajatuksia, ei mitään alkoholista johtuvaa. Minun mielestäni siis ihan normaalia toimintaa.

Kai sitä voi ihminen lenkkeillä ilman sen kummempaa siinä taustalla?

Mutta mun beau laittoi mulle tällasen biisin, mitäs palstan raati tästä sanoo?

[video=youtube;eXoIbbE1KXs]http://www.youtube.com/watch?v=eXoIbbE1KXs[/video]

Minä lähdin uutta tyyppiä tapaillessa hänen luotaan ulos "soittamaan erään tärkeän puhelun kaikessa rauhassa", todellisuudessa menin lähibaariin p*askalle kun en kehdannut hänen kämpässään aiheuttaa hajuvahinkoja.

[QUOTE="minä";22708287]Minä lähdin uutta tyyppiä tapaillessa hänen luotaan ulos "soittamaan erään tärkeän puhelun kaikessa rauhassa", todellisuudessa menin lähibaariin p*askalle kun en kehdannut hänen kämpässään aiheuttaa hajuvahinkoja.[/QUOTE]

:D :D :D :D Aika hyvä. Mut oisit voinut ottaa mukaan 10 erilaista suihkutettavaa dödöä ja lakkaa ja vessassa käydessä suihkutella niitä, niin se ei ois haistanut mitä oikeasti teet vessassa :D Ei olis tarvinnut lähteä baariin asti.

Yhteistyössä