UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

  • Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja meini:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
travolan siihen sain ja nyt paini tuon juha vuorisen kanssa!! ei sytytä että mikä sitä yhdistää hubbardiin..

sama ammatti molemmilla ukoilla
no niinpä tietenkin :D

entä piirretyiss 17+7 ? joku tohtori ja joku nimike se oli mut en mä noista arvoista/nimikkeistä tiä mitä niitä on,ainakaan noin pitkää
katso sieltä toiselta puolelta ruudusta että mitä aihetta siellä on.. pitäis löytyä sillä perusteella
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Ei taida olla kenelläkään koira 12 ylös?

Saa isot aplodit kuka keksii :)
just sain sen!!
se on lekuri ;)

mä tartten apua siihen valkoisesta talosta lähtevään
Onko sulla se toinen 12, suoraan ylöspäin... mulla nimittäin oli jo tuo.
sitä tässä itsekin mietin.se voi olla ihan mitä vaan?!
luulin että trkoitit tuota yhtä muuta mut eihän siinä ees ollu 12 kirjainta
:LOL:

hitto mä oon ihan sekaisin tässä taas kun pitää montaa asiaa yhtäaikaa tehdä ja puhelimessakin olla :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pp :
blue rush mikä oli se toinen 12
Sekoilin :ashamed: :D ei siinä ollu 12 kirjainta mitä mietin tässä muka aivan kauheasti..

nyt happihypylle ja jatkan loppuun sit myöhemmin!

koiraan saa laittaa vinkkiä siitä emosta lähtevään ja en mä seinfieldin sitcomiin saa mitään jatkoa! :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
Ei taida olla kenelläkään koira 12 ylös?

Saa isot aplodit kuka keksii :)
just sain sen!!
se on lekuri ;)

mä tartten apua siihen valkoisesta talosta lähtevään
Onko sulla se toinen 12, suoraan ylöspäin... mulla nimittäin oli jo tuo.
sitä tässä itsekin mietin.se voi olla ihan mitä vaan?!
luulin että trkoitit tuota yhtä muuta mut eihän siinä ees ollu 12 kirjainta
:LOL:

hitto mä oon ihan sekaisin tässä taas kun pitää montaa asiaa yhtäaikaa tehdä ja puhelimessakin olla :D
Valkoisesta talosta lähtee koiran rotu, mikä siellä asuu + se 4 on jo siinä v. t.:ssa :)

 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja pp:
koiranpensas, hahaa eilen luulin jo että tärppää kun laitoin tuon

mikähän ihme sana tuohon tulee
niin luulin minäkin joskus vähän ennen puolta yötä :/ mutta jos se on samaa luokkaa kuin hevonen ja 5-kirjaiminen niin minä en sitä kyllä koskaan keksi (edes mun vanhemmat ei tienneet mitä yhteistä hevosella ja 5:lla on :D)
 
meini
Alkuperäinen kirjoittaja Hirsimökin Hulda:
Mie oon yrittäny Kennelliitot, talutushihnat jne. mutta mikään ei käy. Eikä nuo meidän koirat kerro, vaikka kuinka yritän udella :saint:
juu, kennelliittoa taisin koittaa jo toissapäivänä :) mä kysyin meidän kissalta että mitä sille tulee mieleen sanasta koira niin se lopetti naamansa pesemisen ja katsoi mua "ootko sää nyt tosissas" ilmeellä niin ei siitäkään ollut liiemmin apua

ja mä oon myös koittanut katsoa kaikki koiratytöt ja 7 tassua ja penny ja susikoira roit - siis kirjojen nimet.. ja myös kaikki poliisi, sankari, avustaja yms. koirat on testattu - eikä mitään
 

Yhteistyössä