meini
löytyi, ikinä en oo tollaista sanaa kuullutkaanAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:sori... se on jotain mitä se vihreä ja mörkö ovat kumpikin, ei supersankareita vaan...
löytyi, ikinä en oo tollaista sanaa kuullutkaanAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:sori... se on jotain mitä se vihreä ja mörkö ovat kumpikin, ei supersankareita vaan...
murhaballaaditAlkuperäinen kirjoittaja tunari:Auttakaa siinä murha 6 + 7.
semmoinen tv-sarjakin on m....r....Alkuperäinen kirjoittaja meini:mä tiedän mutta kun en saa mitään kymmenkirjaimista siitä aikaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisiyksikkö - 10? - murha
Osa vastauksesta on jo tuossa =)
Kiitos...en osannut laittaa oikeaan muotoon taaskaanAlkuperäinen kirjoittaja meini:murhaballaaditAlkuperäinen kirjoittaja tunari:Auttakaa siinä murha 6 + 7.
ja minä laskin jaokset ja osastot jne. että voi olla tyhmä ihminenAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:semmoinen tv-sarjakin on m....r....Alkuperäinen kirjoittaja meini:mä tiedän mutta kun en saa mitään kymmenkirjaimista siitä aikaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisiyksikkö - 10? - murha
13: kädet tärisee jne. kun ei saa mihin on tottunutAlkuperäinen kirjoittaja Tunari:Alkoholiin apuja alkoholismi -> 13-kirjainta ja alkoholi 12 -kirjainta. Auttakaa joku, saa ton ruudun täyteen
Häh? Olen kokeillut viekkareista lähtien, ei auke ja tuohon 12 kans -> riippuvuus jne. en taas saa näköjään oikeaan muotoon.Alkuperäinen kirjoittaja meini:13: kädet tärisee jne. kun ei saa mihin on tottunutAlkuperäinen kirjoittaja Tunari:Alkoholiin apuja alkoholismi -> 13-kirjainta ja alkoholi 12 -kirjainta. Auttakaa joku, saa ton ruudun täyteen
12: mitä alkoholi on? kuten myös tupakka jne.
voisitko vaihdossa vinhjaista 7 vasemmalle ja vodkasta lähtevän 8?
Kiitti, aukeshan ne kun ajatteli toisinAlkuperäinen kirjoittaja Tunari:Häh? Olen kokeillut viekkareista lähtien, ei auke ja tuohon 12 kans -> riippuvuus jne. en taas saa näköjään oikeaan muotoon.Alkuperäinen kirjoittaja meini:13: kädet tärisee jne. kun ei saa mihin on tottunutAlkuperäinen kirjoittaja Tunari:Alkoholiin apuja alkoholismi -> 13-kirjainta ja alkoholi 12 -kirjainta. Auttakaa joku, saa ton ruudun täyteen
12: mitä alkoholi on? kuten myös tupakka jne.
voisitko vaihdossa vinhjaista 7 vasemmalle ja vodkasta lähtevän 8?
7-> mitä se on?
8 -> yks merkki
Odinia palvelevia taistelun hengettäriä...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä on tuo Valhallan ja Odinin 10 kirjainta?
Mulla 13 ja nyt on tökännyt tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Ääääh. 12 sanaa puuttuis.
Plus se ratkasu.
Ei tajua vieläkään...:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja meini:ja minä laskin jaokset ja osastot jne. että voi olla tyhmä ihminenAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:semmoinen tv-sarjakin on m....r....Alkuperäinen kirjoittaja meini:mä tiedän mutta kun en saa mitään kymmenkirjaimista siitä aikaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisiyksikkö - 10? - murha
ja loppuratkaisu oikein!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla 13 ja nyt on tökännyt tosiaanAlkuperäinen kirjoittaja Taa:Ääääh. 12 sanaa puuttuis.
Plus se ratkasu.
Koirarotuja missä alussa tuo skotti.Alkuperäinen kirjoittaja apua:Mikä lähtee skotista ylöspäin??
Semmoinen metsässä asusteleva peikko siinä pikku kakkosessa.Alkuperäinen kirjoittaja mir:Tää on varmaaan joku tosi helppo, mutta mikä yhdistää pikku kakkosta ja harald hirmuista 9+5?
MurharyhmäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua vieläkään...:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja meini:ja minä laskin jaokset ja osastot jne. että voi olla tyhmä ihminenAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:semmoinen tv-sarjakin on m....r....Alkuperäinen kirjoittaja meini:mä tiedän mutta kun en saa mitään kymmenkirjaimista siitä aikaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisiyksikkö - 10? - murha
Kiitos ja koko ajan pyöritellyt yksikköä ja vaikka mitä muuta.Alkuperäinen kirjoittaja popotti:MurharyhmäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua vieläkään...:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja meini:ja minä laskin jaokset ja osastot jne. että voi olla tyhmä ihminenAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:semmoinen tv-sarjakin on m....r....Alkuperäinen kirjoittaja meini:mä tiedän mutta kun en saa mitään kymmenkirjaimista siitä aikaiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisiyksikkö - 10? - murha
toinen yhdistävä on kettu ja toinen tv-sarjaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Skotlanti ruudusta puuttuu yksi. En ymmärrä tuota ylämaan kettua mikä yhdistyy vanhaan kettuun.