mie
etuliite suomeksi eikä lyhennettynäAlkuperäinen kirjoittaja meini:missähän muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Bondista lähtee se niiden sihteeri tai mikälie
etuliite suomeksi eikä lyhennettynäAlkuperäinen kirjoittaja meini:missähän muodossa?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Bondista lähtee se niiden sihteeri tai mikälie
Mä oon sitä lumimiestä kokeillut kaikin versioin, ei aukea... bigfoot ym.Alkuperäinen kirjoittaja meini:lumimies.. mutta mikä yhdistää pään ja jalan?Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Hei! Mulle kiitos sana väliltä jalka - iso... ei aukea...
ja toinen yhtä vaille valmis laatikko olisi tv-ohjelmissa se sininen uni - 11
Kiitoskiitoskiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Bondista lähtee se niiden sihteeri tai mikälie
miä tiijän sen yhen mut alus ois 4 kirjainta ja lopus 10.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Bondista lähtee se niiden sihteeri tai mikälie
Alota googleen kirjottaa viikinkilaiva niin sielt se sit löytyykii joAlkuperäinen kirjoittaja hedona:Freddy Mercury ...5?
Solisti ...7?
Viikinkilaiva ...18?
Riimu ...10?
Showpaini ja viikinki ...4 ...5?
On koitettu tuutulaulu, unilaulu ym. mutta kun pitää olla 11 kirjaintaAlkuperäinen kirjoittaja hips:Kiitti, mulla oli vaan iso josta pääsin sujuvasti jalkaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Hei! Mulle kiitos sana väliltä jalka - iso... ei aukea...
Sininen uni on jotain mitä ehkäpä laulat lapsillesi?
mikä on korteissa Q? alkaa q:lla englanniksi...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Tuo Q .. 11 on ihan mahdoton?!
"kenelle" suunnattu laulu on sininen uni? kenelle siis laulat sitä iltaisin?Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:On koitettu tuutulaulu, unilaulu ym. mutta kun pitää olla 11 kirjaintaAlkuperäinen kirjoittaja hips:Kiitti, mulla oli vaan iso josta pääsin sujuvasti jalkaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Hei! Mulle kiitos sana väliltä jalka - iso... ei aukea...
laita wikipediaan vaan q niin löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:mikä on korteissa Q? alkaa q:lla englanniksi...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Tuo Q .. 11 on ihan mahdoton?!
muoks. vai oliko se 11 se toinen... mulla on ne eli se on se, mihin merkkiä q käytetään myös, tämmöinen sähkömiehen tytär tiesi sen heti
ojasta allikkoon ... nyt miettimään mikä se on... luulin jo että se l-laulu oli viimeinen.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:"kenelle" suunnattu laulu on sininen uni? kenelle siis laulat sitä iltaisin?Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:On koitettu tuutulaulu, unilaulu ym. mutta kun pitää olla 11 kirjaintaAlkuperäinen kirjoittaja hips:Kiitti, mulla oli vaan iso josta pääsin sujuvasti jalkaan.Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:Hei! Mulle kiitos sana väliltä jalka - iso... ei aukea...
siis mä tiesin nuo mutta yritin vinkata niin saa käyttää älynystyröitäkinAlkuperäinen kirjoittaja meini:laita wikipediaan vaan q niin löytyyAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:mikä on korteissa Q? alkaa q:lla englanniksi...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Tuo Q .. 11 on ihan mahdoton?!
muoks. vai oliko se 11 se toinen... mulla on ne eli se on se, mihin merkkiä q käytetään myös, tämmöinen sähkömiehen tytär tiesi sen heti
se ei aukea muuten kuin jos on seuraava sivun vihje... eli jos sulla on se D&D auki, niin se sana on sellainen peli, mikä on tuosta.. sen slangimuoto... mutten tiedä mitä tekemistä sillä on pasilan tai kummelin kanssa, vaikka mulla on ne sanatAlkuperäinen kirjoittaja mie:pasilasta ja kummelista lähtevä 8?
liittyy ruokaan... mc donaldssiinkin...Alkuperäinen kirjoittaja meini:juutalaisuus --> 6?
kummeliin yhteydestä en tiedä, mutta pasilassa oli yksi jakso jossa ko. aktiviteettia harrastettiinAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:se ei aukea muuten kuin jos on seuraava sivun vihje... eli jos sulla on se D&D auki, niin se sana on sellainen peli, mikä on tuosta.. sen slangimuoto... mutten tiedä mitä tekemistä sillä on pasilan tai kummelin kanssa, vaikka mulla on ne sanatAlkuperäinen kirjoittaja mie:pasilasta ja kummelista lähtevä 8?
En muista kummelista sitä, ja pasilaa oon katsonut hyvin vähän.Alkuperäinen kirjoittaja meini:kummeliin yhteydestä en tiedä, mutta pasilassa oli yksi jakso jossa ko. aktiviteettia harrastettiinAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:se ei aukea muuten kuin jos on seuraava sivun vihje... eli jos sulla on se D&D auki, niin se sana on sellainen peli, mikä on tuosta.. sen slangimuoto... mutten tiedä mitä tekemistä sillä on pasilan tai kummelin kanssa, vaikka mulla on ne sanatAlkuperäinen kirjoittaja mie:pasilasta ja kummelista lähtevä 8?
pari helppoa, eli mitä hubbard ja vuorinen ovat kummatkinAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Skientologiasta nyt
skientologia vasemmalle ...8...14
psykiatriasta ylös ...9 ja ...14
L. Ron Hubbard ja Juha Vuorisen välissä ...10
Tom Cruisen ja Hitlerin välistä ..8
avaruusalus ...7
Mut mikä D&D?? kysyy tomppeli...Alkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:se ei aukea muuten kuin jos on seuraava sivun vihje... eli jos sulla on se D&D auki, niin se sana on sellainen peli, mikä on tuosta.. sen slangimuoto... mutten tiedä mitä tekemistä sillä on pasilan tai kummelin kanssa, vaikka mulla on ne sanatAlkuperäinen kirjoittaja mie:pasilasta ja kummelista lähtevä 8?
ei tietoaAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Skientologiasta nyt
avaruusalus ...7
monta kertaa jo nii käyny kun täält kysyy vinkkii niin keksii sanat samantien iha itteAlkuperäinen kirjoittaja pikkupiikkis:pari helppoa, eli mitä hubbard ja vuorinen ovat kummatkinAlkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Skientologiasta nyt
avaruusalus ...7
psykiatriassa se kuka tekee
multa puuttuu tuolta nuo just