V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä teen tunnustuksen: En ole ikinä kuuna kullanvalkeana pessyt uusia vaatteita :saint: En lasten enkä omia enkä miehen. Hengissä ja hyvissä voinneissa, älkäät suuttuko![]()
Vaikkakin eihän sottapyttyjen päällä ole vaatteet kun yhden päivän ja sitten lentää pyykkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä teen tunnustuksen: En ole ikinä kuuna kullanvalkeana pessyt uusia vaatteita :saint: En lasten enkä omia enkä miehen. Hengissä ja hyvissä voinneissa, älkäät suuttuko![]()
Vaikkakin eihän sottapyttyjen päällä ole vaatteet kun yhden päivän ja sitten lentää pyykkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Vauvan iho on aina ollut siisti ja hyväkuntoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja nn:tääs maalaisjärki jossain. älä nyt hemmetti laita pesemätöntä paitaa lapsen päälle voi saada vaikka keuhkoahtauman. ei juma. tää menee yhteen niiden : tänään niin ja niin paljon asteita mitä puen lapselleni päälle. MÄ EN KEESTÄ
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä teen tunnustuksen: En ole ikinä kuuna kullanvalkeana pessyt uusia vaatteita :saint: En lasten enkä omia enkä miehen. Hengissä ja hyvissä voinneissa, älkäät suuttuko![]()
Joo mutta sä oletkin blondi,sekin pitää ottaa huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja nn:tääs maalaisjärki jossain. älä nyt hemmetti laita pesemätöntä paitaa lapsen päälle voi saada vaikka keuhkoahtauman. ei juma. tää menee yhteen niiden : tänään niin ja niin paljon asteita mitä puen lapselleni päälle. MÄ EN KEESTÄ
No just näin.
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä teen tunnustuksen: En ole ikinä kuuna kullanvalkeana pessyt uusia vaatteita :saint: En lasten enkä omia enkä miehen. Hengissä ja hyvissä voinneissa, älkäät suuttuko![]()
Juu en ole minäkään pessyt,siksi tuo kysymys tuntuu jokseenkin oudolta.