"Vastaa"-nappi antaa pelkän kirjoituslootan ilmana valmista lainausta. Aina ei tarvita lainausta. Periaatteessa toiminto on täysin sama kuin suvun alareunassa oleva pikavastaus-loota mutta tuo vastausjuttu on kätevästi juuri siinä vastattavan viestin alla eli näet tekstin johon olet vastaamassa ja voit tarvittaessa lainata vain pätkiä tekstistä.sit mitä eroo noilla "vastaa" ja "lainaa" jutuilla on? jos vastaan johki vastaukseen niin eikö se lainaa erikseen?
Mä mietin ihan samaa. Oikeastaan kaverilista on ihan ok, sillä Facebookissa mulla on vain sellaisia kavereita, joita tunnen oikeasti. Täällä voin pitää kaverilistaa palstakavereille.Joo toi kaverilista on niiin turha. Mulla on jo käytössä toi FB, jossa voin keräillä kavereita. TArvinko mä niitä tälläkin sivustaolla. Oikeesti?
sähän suorastaan houkuttelet mua lähettämään sulle kaveripyynnönLähetin eilen yhden kaveripyynnön, IHAN VAAN KOKEILUMIELESSÄ. En halua mitään kaverilistaa minäkään, joten sleepis jos näet tämän, älä hyvä ihminen hyväksy jos tulee joku pyyntö.
Mutta sekin on toteutettu täysin puolivillaisesti, ja suorastaan väärin.Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21889341:Yksi parhaimmista uudistuksista on viestien "esikatselu" ....
Joo, samaa mietin kyllä itsekin mutta en sitä tuohon kirjoittanut. Itseäni enemmän kiinnostaa keskustelun varsinainen aihe eikä niinkään yksittäinen kommentti ketjun lopusta joka lisäksi saattaa olla täysin irti kontekstista.Mutta sekin on toteutettu täysin puolivillaisesti, ja suorastaan väärin.
Otsikosta tulisi boksissa näkyä avausviestin alkua. Ketjkun edetessä (sivut, 1,2,3, jne..) ainakin viimeisen sivun kohdalta tulisi avautua viimeisimmän postauksen alkua. Näinhän se on muilla foorumisoftilla toiminut jo kait viimevuosisadalla.
No sanotaan vaikka niin että koska minulla ei olisi kyseiseen aiheeseen annettavana minkään sortin asiantuntemusta niin pysyttelen mielummin poissa jaloistahaha :xmas: eiks triplaisää kiinnosta sitte kuukupit HÄ?