Uusi ostoskeskus Espoo/Vantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumivalkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lumivalkoinen

Vieras
Kuka tietää, minkäniminen ostoskeskus avattiin loppuvuodesta todennäköisesti Espooseen. En saa millään nimeä päähäni ja olisi kiva mennä vaihteeksi sinne Jumbon ja Sellon sijasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Kuka tietää, minkäniminen ostoskeskus avattiin loppuvuodesta todennäköisesti Espooseen. En saa millään nimeä päähäni ja olisi kiva mennä vaihteeksi sinne Jumbon ja Sellon sijasta.

espoossa en tiedä isoja kauppakeskuksia kuin lippulaiva ja iso omena...

Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Entresse vai?

KYLLÄ! Juuri tätä tarkoitin. KIITOS PALJON! Voitko vielä kertoa miten sinne ajetaan Treen suunnasta?

onneksi joku muu jo linkittikin tuonne ajo-ohjeita.

Minä en ole se ihminen, jolta kannattaa niitä kysellä :ashamed: voi joutua ties mihin jos mun ajo-ohjeita seuraisi.

Mä kiinnitän hyvin vähän huomoita siihen, miten minnekin ajetaan, kun en itse koskaan istu siinä ratin takana.

Alkuperäinen kirjoittaja Sokeripala:
Espoon keskukseen avattiin joku e:llä alkava, olikohan se entresse, lehdestä luin. Mutta en tiedä onko siellä yhtä hyvin liikkeitä kuin esim. Sellossa.

Entressen liikeiden lukumäärän voi melkeinpä laskea yhden käden sormilla. Siel ei kertakaikkiaan ole paljos mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Espoon keskukseen avattiin joku e:llä alkava, olikohan se entresse, lehdestä luin. Mutta en tiedä onko siellä yhtä hyvin liikkeitä kuin esim. Sellossa.

Entressen liikeiden lukumäärän voi melkeinpä laskea yhden käden sormilla. Siel ei kertakaikkiaan ole paljos mitään.

Oli tos listassa yli 40 erikoisliikettä!?

Alkuperäinen kirjoittaja Pikachu:
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:

Oli tos listassa yli 40 erikoisliikettä!?

Joista esim. Lindex ei ole viel avattu, Marimekko ilmeisesti lopettanut (ainakin ollut monta päivää suljettuna), ladufitness ei ole vissiin viel ees muuttanut sinne...

Niin mutta ainakin vaatekauppoja oli kyllä tosi vähän, ja monet vakionimet puuttui mitä on melkein joka ostoskeskuksessa. Riippuu tietysti ihmisestä haittaako se, mutta itseäni ainakin ärsyttää jos shoppailemaan lähtee ja kaupat loppuu kesken ja pitää vaihtaa paikkaa. Helsingin keskusta on siitä kiva että kävelymatkan päässä toisistaan on kaikki mitä tarvitsee - paitsi isoja marketteja välillä kaipaa.

No en mä kyllä miettis hetkeäkään menisinkö Selloon vaiko Entresseen..Selloon tietysti. Entresse ei vielä ole edes valmis. Siellä on vasta muutama liike avattuna, eikä siltikään varmaan tule kovin kummoiseksi. En edes muista että se on siinä vaikka olis muka lähin ostoskeskus meille. Kyllä muualle menen kun jotain tarvitsen.

Yhteistyössä