Askartelijat hoi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ymmyrkäisenä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

ymmyrkäisenä

Vieras
Mitä se on suomeksi kun tehdään itse niitä sivuja sinne kirjaan.
Siis tiedättekö, niitä pieniä askartelu näperryksiä, jossa tehdään niitä erityisen upeita esim valokuvasta tms..
Ja jos joku tietää mitä tarkoitan, niin löytyykö jostain jotain hyvää sivustoa missä olisi neuvoja, ohjeita, kuvia, saisi tilattua tarvikkeita ym ym..

Kiinnostaisi aloitella joku kiva uusi harrastus, ja tuosta luin jostain, mutta kun en nyt saa päähäni mitä se on nimeltään.. Kiitos jos joku osaa auttaa!

Minusta noita skräppäysmateriaaleja voi keksiä ihan mistä vaan.. Kartonki, pahvi, lahjapaperit, tapetit, napit, nauhat, foliot, karkkipaperit, lehtileikkeet, kangas, paljetit, kiiltokuvat, postimerkit ym... :) Minusta askartelukauppojen materiaalipaketit ovat aika hurjaa rahastusta. Mielikuvitusta käyttämällä askartelumateriaaleja löytyy melkein mistä vain. :)

Skräppäysvinkkejä varmaan löytyy googlella pilvin pimein. En ole itse varsinaisesti harrastanut mutta mieli tekisi näperrellä kun noita valokuvia on niin valtavasti.

Jo löytykin aika kivasti kaikkea googlettamalla..
Tosi hienojakin tuotoksia, tulee vain kateus kun haluaa saada itsekin aikaiseksi jotain niin upeaa! Tosin sitten se vaatiikin jo hiukan toisenlaiset laitteet. Mutta joo, tuosta voisin harrastuksen itselle tehdä, hyviä valokuvia kun kertyy vaarin ollessa valokuvaaja. Niistä voisi ahkeroida hienoja albumeja.
Ja tosiaan kaikkea näytti olevan kaupan, itse keksimällä saa varmasti myös vaikka mitä! Ja Tiimarissa oli eilen aika paljon kaikkea edulliseen hintaan, kun korttitarvikkeita hain.
Täydellinen harrastus minulle: ei liikuntaa, voi harrastaa kotona, tarvikkeita saa helposti ja harrastus "sisältää" lapset (jos lasten kuvista nyt alkaisi ahkeroinnin.. ). Tiedän tosin, että jos tuohon hurahdan, niin haluan kaikkea ihanaa ja mies ei varmaankin hypi riemusta.. :)

Yhteistyössä