mutta mitä katsottavaa olisi päättömässä miehessä, jos siis tämä on nimenomaan naamakuvapinoAlkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Päätön käy täällä vain kommentoimassa, mutta ei omaa kuvaansa laita...hömh...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:mutta mitä katsottavaa olisi päättömässä miehessä, jos siis tämä on nimenomaan naamakuvapinoAlkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Päätön käy täällä vain kommentoimassa, mutta ei omaa kuvaansa laita...hömh...
kiitos...poikani ottama kuvaAlkuperäinen kirjoittaja NeitiTakkutukkaRaitasukka:ihana kuva muuten
Kiitos kauheesti - voi kun mä olisinkin ujo :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:sä oot vähän ujon näkönen....mut nätti se oot siekinAlkuperäinen kirjoittaja NaimakasPuuhaSiviä:Perseilen profiilissa :snotty:
Tää on hieno!!Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu ainakin tää jälkimmäinen kuva nuoruusvuosilta...Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Hianoja kuvia Merianna
tää alimmainen on vika tällä kertaa, poika sanoi kun näki tämän luuli että se on joku oikea naissotilas
[/URL]
ai missä?Alkuperäinen kirjoittaja miks:niin harva hymyilee kuvassa. Typerän näköistä ku nuoret naiset ottaa itsestään noita "käsi-sojossa-yläviistosta-silmät-suurena-pirun-vakavana"-kuvia.
kiitosAlkuperäinen kirjoittaja vartooja:Boogylla aina yhtä ihania kuvia :heart:
Hmm. Mut sit jos hymyilee, sanotaan, et tekemällä tehty ja teennäinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja miks:niin harva hymyilee kuvassa. Typerän näköistä ku nuoret naiset ottaa itsestään noita "käsi-sojossa-yläviistosta-silmät-suurena-pirun-vakavana"-kuvia.
Mulla on yksi kuva olemassa jonka olen itse ottanut...oli pakko kokeilla se on hienoAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Hmm. Mut sit jos hymyilee, sanotaan, et tekemällä tehty ja teennäinen. =)Alkuperäinen kirjoittaja miks:niin harva hymyilee kuvassa. Typerän näköistä ku nuoret naiset ottaa itsestään noita "käsi-sojossa-yläviistosta-silmät-suurena-pirun-vakavana"-kuvia.
hän on niin ujoAlkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:löytyy profiilista