Miä
Kiitos =) Siun kuvista tulee mieleen että siussa vois olla ripaus romania tai latinoaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
Kiitos =) Siun kuvista tulee mieleen että siussa vois olla ripaus romania tai latinoaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
juu isän puolelta ripaus romaniaAlkuperäinen kirjoittaja Miä:Kiitos =) Siun kuvista tulee mieleen että siussa vois olla ripaus romania tai latinoaAlkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
Tumma ja kaunis =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu isän puolelta ripaus romania
Lahest oot!Nimikirjaimet R.VAlkuperäinen kirjoittaja facebookista tuttu:Ootsä Lahest?Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Ootsä Vihdistä? Mä oon nähny sut jossain :wave:Alkuperäinen kirjoittaja no laitetaas vaihteeksi:
missäs sä oikeen "datailet"?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama .
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Tumma ja kaunis =) [/quoteAlkuperäinen kirjoittaja merianna:juu isän puolelta ripaus romania
tumma kyllä
Mökin saunassaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:missäs sä oikeen "datailet"?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama .
laitas oma naamas näytille niin mä annan arviot tosi nopeesti :wave:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
No, se on siun mielipide. Miusta täällä on kyllä kauniita naisia.Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Mä sitä meinasin kysyäkkin ihanan valoisa sauna....Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Mökin saunassaAlkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:missäs sä oikeen "datailet"?Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama .
??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
No se oli niinku semmonen säälikää mua vitsi. Oikeesti kaikki on mainiosti, vaikka kuvat nyt ehkä on mitä on.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
ahaa...nyt tajusinAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No se oli niinku semmonen säälikää mua vitsi. Oikeesti kaikki on mainiosti, vaikka kuvat nyt ehkä on mitä on.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:??Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
kai kun olen pimiässäAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Ihana kuva. :heart: