M
Miä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
![]()
Kiitos =) Siun kuvista tulee mieleen että siussa vois olla ripaus romania tai latinoa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juuh, mutta nätti olet muutenkin
![]()
Kiitos =) Siun kuvista tulee mieleen että siussa vois olla ripaus romania tai latinoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu isän puolelta ripaus romania
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja facebookista tuttu:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja no laitetaas vaihteeksi:
Ootsä Vihdistä? Mä oon nähny sut jossain :wave:
Ootsä Lahest?
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja merianna:juu isän puolelta ripaus romania
![]()
Tumma ja kaunis =) [/quote
tumma kyllä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama.
missäs sä oikeen "datailet"?
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Profiilissa. Tosin muutakin näkyy kuin naama.
missäs sä oikeen "datailet"?
Mökin saunassa![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
Yritän kyllä, mutta en vaan jaksa. :'( Elämä potkii päähän ja sitärataa. :snotty:
??
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Eipä kyllä ollut mitenkään kauniita naisia täällä. Pitäisitte enemmän huolta itsestänne.
??
No se oli niinku semmonen säälikää mua vitsi.Oikeesti kaikki on mainiosti, vaikka kuvat nyt ehkä on mitä on.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ihana kuva. :heart: