V
vierailijaPom
Vieras
Hänellä on piilokivekset. Eli ei huolta.
Mä oon kyl lukenut että piilokivekset kannattaa poistaa koska niihin liittyy kohonnut syöpäriski. Eli olisin kyllä kovastikin huolissaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hänellä on piilokivekset. Eli ei huolta.
Mä oon kyl lukenut että piilokivekset kannattaa poistaa koska niihin liittyy kohonnut syöpäriski. Eli olisin kyllä kovastikin huolissaan...
Joo munat pois vain.Meinaat, että mieheltä poistettas pallit? Tosi hyvä idea...
Meinaat, että mieheltä poistettas pallit? Tosi hyvä idea...
Tykkään myös isoista pallukoista.Miehellä pitää olla isot, roikkuvat kivekset. Muuten näyttää ihan lapselta![]()
Mitä ne kertoo?Kannattaa tarkistaa millaiset karvat on kiveksissä, se kertoo paljon.
Samoinko mietit että nainen näyttää lapselta jos pimpsa ajeltu?Miehellä pitää olla isot, roikkuvat kivekset. Muuten näyttää ihan lapselta![]()
No siis, tähän asti kokemillani miehillä on kivekset silleen roikkuneet pusseissaan. Jos vaikka takaa ovat panneet, niin kassit senkun ovat läiskähdelleet persposkiin työntöjen tahdissa.
Tällä uudella ei tunnu olevan kiveksiä ollenkaan! :O Heti kun hänellä heppi nousee, ne kivekset katoaa jonnekkin nivusten sisälle.
Onkohan ihan normaalia? Lieneekö tuhkamuna? Kyllä hänellä mälli sentään lentää, mut vähän tää ihmetyttää.
Miehellä pitää olla isot, roikkuvat kivekset. Muuten näyttää ihan lapselta![]()