Uusi miesystävä, hänellä oudot kivekset?

  • Viestiketjun aloittaja kummallista
  • Ensimmäinen viesti
kummallista
No siis, tähän asti kokemillani miehillä on kivekset silleen roikkuneet pusseissaan. Jos vaikka takaa ovat panneet, niin kassit senkun ovat läiskähdelleet persposkiin työntöjen tahdissa.

Tällä uudella ei tunnu olevan kiveksiä ollenkaan! :O Heti kun hänellä heppi nousee, ne kivekset katoaa jonnekkin nivusten sisälle.

Onkohan ihan normaalia? Lieneekö tuhkamuna? Kyllä hänellä mälli sentään lentää, mut vähän tää ihmetyttää.
 
poing
Mä inhoan riippuvia kiveksiä, hyi olkoon. Mulla on kaksi lasta miehelle, jolla ei todellakaan ole roikkuvia kiveksiä, molemmat kertalaakista hedelmöittyneet. Eli ei ole tuhkamuna kyseessä.
 
ddghgfgf
joo, siis ne pussit liikkuu ja kutistuu, eli ei ne ole roikkuvat silloin...katso vaikka...sellaista aaltomaista liikettä havaittavissa...esim ennen laukeamista pallit kiinteässä pussissa.
 
Mulle on opetettu, että kivesten pitää nimenomaan roikkua, kun kehon lämpötila on liian lämmin siittiöille. Siksi miehiä on varoitettu pitämästä kireitä farkkuja, kun silloin munkkelit on kiinni kropassa ja lämpiävät liikaa -> tulee mätämuna.
 
"..."
Kivesten on pakko nousta ylös ennen siemensyöksyä, muuten orgasmin sykkiminen ei saa siemeniä liikkeelle.. Normaali tilassa niitten kuuluukin sitten roikkua ja lämpö tekee huonoa :D
 
-
Jos on laukeamassa tai pirun kylmä, niin kivet nousee ylös ja jos lämmintä, niin ne roikkuu alhaalla. Ne tykkää niille otollisesta lämpötilasta ja hakeutuvat automaattisesti sellaiseen lämpöön, jossa siittiötkin viihtyy. Kivillä on ihan oma elämä. Ne on hienot vehkeet ne.
 

Yhteistyössä