uusi lastenvaatekirppis vuosaaressa *kullanmuru* -kävin tsekkaa jo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja unikuu108
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt kyllä taitaa vantaan-äitikin lähteä helsinkiin katsomaan tämän paikan :D
Aivan loistava idea kirppis pelkästään lastenvaatteille, mä ainakin aina hermostun kun yritän löytää lastenvaatteita muiden seasta!

Toivon vaan että hintatasoei ihan huutiksen kohdilla ole, sillä siellä on mun mielestä menty ihan yli pyytöhinnoissa (ei tietty kaikki)

Ja hyvää viikonloppua kaikille :wave:

Mä kävin tänään :wave:

Aika pienihän liike oli, mutta ihan kivasti siistiä vaatetta oli myynnissä ja ihan kohtuuhintaista oli second handissäkin. Kyllä mielestäni hyväkuntoisista vaatteista voi vähän maksaakin, vaikka olisivatkin käytettyjä. Kiva myyjä oli paikalla, mua ärsytti se mummon höpinä, että kyllä kaupastakin saa samalla hinnalla vaatetta :kieh:

T:se sukkahousuja ostanut :)

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kävin juuri ja ehkä niiden omat myymät vaatteet siellä rekeissä oli noin huutishintaisia, eli kalliimpaa kuin normi kirppiksellä, ja sit takaseinällä oli "outlet" tanko jossa uusia esim. Elle yms. niissä oli kyllä aika paksu hinta. (täytyyhän niiden vuokra saada maksettua)
Sit siellä on muutamia pöytiä mitkä on vuokralla jossa sitten oli jo ihan kirppihintoja, vikkon vuokrahinta oli 35,- mikä mun mielestä liian kallis kävijämäärään nähden
Tuskinpa pysyy putiikki siinä kauaa pystyssä

voi räkä.. olispa kiva jos olis joku lastenvaatekirppis jossa tolla samalla periaatteella vaan lastenvaatteita.. mut noh..pitää mennä kattoo..

Villa Lyhty-niminen lastenvaate/tarvikekirppis on Vantaan Rekolassa. En menisi myymään (kalliit pöydät 35 e/vko) mutta penkomalla sieltä löytyi kivoja vaatteita edullisestija pojalle sukset talvella.

Yksi tuttavani oli juuri myynyt Villa lyhdyssä ja oli tienannut yli 300 euroa. Eipä tuo pöydän hinta nyt ihan hirveältä siihen nähden kuulosta. Itsekin ajattelin mennä joskus myymään, sitten kun lapset vähän kasvavat. Nyt olen käynyt vain tekemässä ostoksia. Hyviä löytöjä olen joka kerta tehnytkin. Viikottain käyn tällä kirppiksellä, koska asutaan ihan lähellä.

Me tosiaan haluttiin laittaa pienikin kirppisosio liikkeeseen, koska alueelta sellainen puuttuu. Ja isoilta kirpputoreilta saa kaivaa ja penkoa monta pöytää jos etsii tiettyä kokoa tai ylipäänsä lasten vaatetta ja tarviketta. Saat kaivaa kaikki Rodos-tuhkakupit ja mummon pitsiliinat ympäri löytääksesi parit hassut bodyt;) Ja tosiaan, kyllä sen huomaakin, että pöydät tyhjenevät nopeasti kirppispuolella ja second handissa, kun on helppo löytää etsimänsä.

Esimerkkejä Second Handin hinnoista (voit itse verrata esim. huutikseen): pinnasänky 30?, syöttötuoli 20?, Rukan kurahousut 5-7?, ulkotakki 8-15? merkistä ja kunnosta riippuen, kumisaappaat 5? (Nokia), tyttöjen uudenveroiset juhlakengät 5-7?, trikoopaidat 2-4?, farkut ja siistit housut 4-6?...Tässä karkeita esimerkkejä hinnoista.

Tervetuloa edelleen tutustumaan! Kuvia ja lisätietoja liikkestämme löytyy kotisivuilta!

mun täytyy kyllä kans sanoa että ei ne kyllä kalliita olleet..huutiksessa saa päivystää kokoajan että löytää jotain halvalla.. lisäksi et tiedä kuvan perusteella mitä rytkyä on tulossa. mä ainakin tykkään just tällasista pelkästään lastenvaatteiden kirpputoreista.ei muuta roinaa ympärillä..

viimeksi käydesäni kullanmurussa oli välikausivaatteitakin tois hyvin verrattuna tavan kirppiksiin..

mietin itsekin että ottaisimme ystävän kanssa puoliksi pöydän.

Meille Tuusulaan Amerintie 1 on avattu marraskuussa uusi suloinen kirppis jossa vain lastenvaatteita. ihanat oli myyntipaikatkin. pöytävuokra ilm. 25e/vko.... ei todellakaan kallis siis. nettisivutkin on www.mebellacasa.fi
liikkeen nimi siis Bella Casa kantsii käydä, itse ostin hirveen kasan vaatetta 14 eurolla jossa vielä tosi hyvä reiman pukukin =))

Yhteistyössä