UUSI Läskin Sulattajat, vko 1

Kaikille avoin laihdutusketju! Tervetuloa mukaan!



Pallosorsa, 168cm. Lähtöpaino: 82,5kg

unelmoiden, 162cm. Lähtöpaino: 59,0kg

iso-tyttö, 168cm. Lähtöpaino: 66-67kg

pienemmaksi, 160cm. Lähtöpaino: 75kg

Pullukka, 166cm. Lähtöpaino: 77kg.

Rosalia, 168cm. Lähtöpaino: 64,8kg

Sheik, 165cm. Lähtöpaino: 69,3kg.

Pajukko, 162cm. Lähtöpaino: 75kg.

MyDream_, 171cm. Lähtöpaino: 58kg.

maariaV, 165cm. Lähtöpaino: 63kg.

LisaMarie, 162cm. Lähtöpaino: 78kg.

Criminal Mind, 172cm. Lähtöpaino: 109,9kg.

chef, 163,5cm. Lähtöpaino: 72,2kg.

mamilu, 177cm. Lähtöpaino: 77kg.

Vippis, 167cm. Lähtöpaino: 76kg.

Lucy, 166cm. Lähtöpaino: 74,4kg.

MaMa, 164cm. Lähtöpaino: 100,1kg.

Wanha auto, 164cm. Lähtöpaino: 72,4kg.


Eli ilmoittautukaas kaikki innokkaat nyt tähän! Lisäilen sitten listaan :)
 
Viimeksi muokattu:
iso-tyttö
pituus:168,paino:ehkä joku 65-67,en omista vaakaa,ihan just siks etten halua järkyttää jatkuvasti itseäni.mutta joo hirveesti ei tarvi pudottaa,mutta vähän kuitenkin.. Mut hjelp!mitä tehdä jatkulle ruokahalulle?
 
"Pullukka"
166cm ja n. 77kg, en ole ihan varma painosta, kun kotona ei ole vaakaa. Haluaisin päästä normaalipainoon eli alle 68 kg. Tämän vuoden loppuun mennessä olisi kiva olla 75 kg ja sitten keväällä loput. On vain loppuvuosi lomailua lomailuun perään, että tiukkaa tekee, mutta yritetään parasta.
 
"Rosalia"
Täällä yksi mukaanlähtijä!!! Normaalipainon sisällä olisin laihduttamassa muutamaa sitkeässä olevaa kiloa. Lähtömitat on 168cm ja painoa tänä aamuna 64,8kg. Tavoitteena 60kg. Vaaka on näyttänyt jo pitkään 62kg, mutta viikonlopun lastensynttärien jäljiltä vaa'an lukema pompsahti turhan reippaasti ylöspäin... Kakut on nyt popsittu ja eiköhän tuo lukema ihan itsellään tuosta vähän laske, mutta sitten pitäisi se pari kiloa saada pois ihan työllä. Normaalisti syön hyvinkin terveellisesti ja harrastan paljon hikiliikuntaa, mutta silti on työn ja tuskan takana siihen tavoitteeseen pääsy. Mutta ehkä tästä ketjusta saisin lisätsemppiä siihen urakkaan!
 
Hmph
Olisi kiva kun näissä olisi mukana vain oikeasti ylipainoisia eikä niitä jotka haluavat normaalipainon sisällä tiputtaa muutaman kilon. Sen takia ei huvita edes osallistua tällaisiin omalla todella isolla ylipainolla.
 
Sheik
Olen laihduttanut tämän vuoden puolella jo 19kg, mutta mielellään lähden mukaan tähän porukkaan. Kilot ei enää tipu hurjan nopeaan tahtiin, mutta tärkeämpänä pidän sitä että ne kuitenkin tippuu :)

Sheik 165cm ja 69.3kg.

Tavoitepaino on 58kg.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
maariaV
Haluaisin mukaan. Mitat 165 cm ja 63 kg. Keskivartalossa on ylimääräistä, makkaroita löytyy.

Tavotteena olisi nyt aluksi 59 kg. Lopullisena tavoitteena peilin ja olon mukaan 50-59 kg, mikä näyttää ja ennen kaikkea tuntuu hyvältä.
 
Sheik
Sama on tunne itsellä ja tuossa kirjoitin, että olisi kiva kun tällaisiin osallistuisi vain oikeasti ylipainoiset.
Kannustuksen sanoina sanoisin, että kannattaa lähteä mukaan, teillä paino tippuu paljon nopeampaa alkuun kun normipainon sisällä laihduttajilla. Ja voi sitä onnen tunnetta kun viikkopudotuksissa voi seurata omaa pudotuskäyrää joka on rajusti laskeva, se tosissaan motivoi jatkamaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef ja LisaMarie
Mä taidan nyt rohkaistua mukaan, vaikka oikeastaan tiedän, että en pysty asiaan panostamaan ennen kuin joulun jälkeen kun työtilanne rauhottuu. Nyt mennään sitätahtia, että syödään se mitä kiinni saadaan silloin kun saadaan.
Olin kehonkoostumusanalyysissä perjantaina se suositteli mulle 4 kilon pudotusta!!! (sisäelinrasvaa ei ole ja lihasmassaa on paljon, siinä perusteet noin vähäiselle painonpudotukselle hänen mukaansa) Mä nyt kuitenkin mitoilla 162 cm ja 78 kiloa ennemminkin ajattelisin 10 kilon pudotusta :D! Tavoite olis nyt ens alkuun päästä alle 70.
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"Rosalia"
Eikös jokainen laihduta itseään varten, joten mitä väliä sillä on, laihduttaako normaalipainon sisällä vai isommista lukemista...? Jokaisella on kuitenkin sama tavoite, eli pudottaa painoa. Mutta onko tämä ketju nyt sitten vain ylipainosta tiputtaville, vai kaikille laihtumaan pyrkiville? Kait voin sitten heti alkuun jäädä pois jos oikeasti mukanaoloni estää jotakuta toista laihtumasta...Kuulostaa kyllä vähän oudolle, mutta... Eli mikä on tämän ketjun periaatepäätös, ketkä kelpuutetaan mukaan?
 
Olisi kiva kun näissä olisi mukana vain oikeasti ylipainoisia eikä niitä jotka haluavat normaalipainon sisällä tiputtaa muutaman kilon. Sen takia ei huvita edes osallistua tällaisiin omalla todella isolla ylipainolla.
En ymmärrä tätä asennetta.

Tiedätkö, että osa näistä normaalipainon sisällä laihduttavista ovat pudottaneet painoaan jo ehkä jopa kymmeniä kiloja. Mullakin on taustalla yli 20 kilon pudotus ja BMI oli pahimmillaan 32.2...onko mullakin siis lupa olla tässä pinossa vain siihen saakka, että olen normaalipainossa ja sen jälkeen mun tulee hävitä huituntuuttiin? Niinkö?

Ja mitä siihen pudottamiseen noin niinkuin muutoin tulee, niin mulle henk. koht on ollut HUOMATTAVASTI helpompi pudottaa painoa silloin, kun olen ollut ylipainoinen. Ylipainoisena saa joka viikko huipputuloksia, mutta kun painoa pudottaa normaalipainon sisällä, on ne grammat niin pirun tiiviisti kiinni kropassa. Itse siis koen, että enempi tsemppiä tarvitsen normaalipainoisena-, kuin ylipainoisena painonpudottajana.

Ja kuten meistä varmasti moni tietää, niin ihminen voi myös normaalipainon ylärajoilla olla kaikkea muuta, kuin hyväkroppainen. Mä ainakin näytän siinä kohtaa siltä, kun olisin neljännellä kuulla raskaana. Joten ymmärrän hyvin heitä, jotka pudottavat painoa normaalipainon sisäpuolella.

Mä otin valitettavasti osan menetetyistä kiloista takaisin ja jälleen vaaka huutaa viisari punaisena ylipainoa. Mutta sen ylipainon saa tosiaan helposti pois. Vaikeaksi urakka muuttuu tosiaan vasta silloin, kun ylipaino on poissa ja tehdään niitä lopullisia viilauksia kroppaan.
 
[QUOTE="Rosalia";27563496]Eikös jokainen laihduta itseään varten, joten mitä väliä sillä on, laihduttaako normaalipainon sisällä vai isommista lukemista...? Jokaisella on kuitenkin sama tavoite, eli pudottaa painoa. Mutta onko tämä ketju nyt sitten vain ylipainosta tiputtaville, vai kaikille laihtumaan pyrkiville? Kait voin sitten heti alkuun jäädä pois jos oikeasti mukanaoloni estää jotakuta toista laihtumasta...Kuulostaa kyllä vähän oudolle, mutta... Eli mikä on tämän ketjun periaatepäätös, ketkä kelpuutetaan mukaan?[/QUOTE]

Kyllä tämä on ihan kaikille avoin ketju. Ei mulla ainakaan ole pienintäkään tarkoitusta poistua ketjusta siinä kohtaa, kun saavutan normaalipainon. Eikä näin ylipainoisena ihmisenä mulla ole pienintäkään tarkoitusta hätistää täältä ketään pois siksi, ettei joku kanna lanteillaan ylimääräistä niinkuin minä :)
 

Yhteistyössä