Uusi kuvaketju!

Alkuperäinen kirjoittaja hihi:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Juu, dubaistahan se =)

Jännää, sen kai pitäisi näyttää palmulta... Jotenkin olen kyllä luullut, että siellä Dubaissa pitäs olla siveästi. No, toi on ehkä miehen suunnittelema.

kyllä se oikeastaan näyttää palmulat. :D miltä se SINUN mielestäsi näyttää?

Samalta kun mun miehenkin mielestä se näyttää. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Maailman suloisimpia nuo Sirkan koirat :D :heart:

Onko chihuahua pentu vielä? :heart:

Ei, mutta se jää pieneksi. Sillä on ollut jo juoksut ja se painaa jotain 1,6 kiloa. Ressukka. Ja sillä on aukile päässä, niinkuin vauvoilla. :heart: Minusta se näyttää ihan sikiöltä.

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ihania pikkuisia teillä :)
Missä senni tonnika pääsee tollasia ihanuuksia kattelemaan, mullekkin voi tollanen dodge kelvata :p

tässä meidän pikkumies

Sä saat olla kohta sydän syrjällään kun poju mennä viilettää tuhatta ja sataa....

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
ihania pikkuisia teillä :)
Missä senni tonnika pääsee tollasia ihanuuksia kattelemaan, mullekkin voi tollanen dodge kelvata :p

1,5 viikon päästä on Pieksämäellä Big Wheels ja viime viikonloppuna ja oli Visulahdessa OldTimer Run. Onhan noita pitkin kesää ympäri Suomea =)

Olin rohkea ja pistin ekan kerran profiiliin kuvan rillit päässä. B) Lisäksi uusi tukan väri. Tuolle kampaukselle teen kans jotain heti kun on rahaa, se on erään Tallinnalaisen kampaajan pilaama. :x

product_thumb.php

Tollasen tilasin tytölle tänään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Alkuperäinen kirjoittaja jädetyyppi:
product_thumb.php

Kiva mekko:)

Mistä nuita saa lisää?

Riemulin nettipuodista :)

Kiva mekko!! Joskus tulee mieleen että oispa mulla tyttö, ihan vaan siksi että tytöille on niin paljon nättejä vaatteita. No toisaalta, mulla menis niihin rahat ja kukkarot, kun nytkin menee välillä ihan liikaa pojan vaatteisiin. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja jädetyyppi:
product_thumb.php

Kiva mekko:)

Mistä nuita saa lisää?

Riemulin nettipuodista :)

Kiva mekko!! Joskus tulee mieleen että oispa mulla tyttö, ihan vaan siksi että tytöille on niin paljon nättejä vaatteita. No toisaalta, mulla menis niihin rahat ja kukkarot, kun nytkin menee välillä ihan liikaa pojan vaatteisiin. :whistle:

Minä taas mietin että suostuisipa tyttö käyttämään mekkoja... *huoh*

Joskus aikanani haaveilin kuinka tytön voi pukea kaikkiin kauniisiin vaatteisiin, tänäpäivänä saan kiittää onneani jos saa jotkut suurinpiirtein säähän ja tilanteisiin sopivat vaatteet päälle ulos lähdettäessä. Poju taas kiltisti antaa pukea päälle mitä ikinä vaan haluan hälle laittaa. :D

muoks. niin ja kiva mekko kuvassa. :flower:

Yhteistyössä