Uusi kuvaketju!

Samat mitä laitoin toiseen ketjuun
009.JPG

018.JPG

063.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Tää on kiva pino. Multa löytyis kans yks ällökuva tuolta vanhemmista kuvista. On kans tollanen ökkömöttiäinen. Tosin sodassa haavoittunut.

Pikkumies ekaa kertaa keinussa. :D

Ihanan iloinen ilme pikkumiehellä!! Meidän pikkumies pääsi talvella ekaa kertaa keinuun, noin 6-7 kk ikäisenä, luulin että tykkäisi, mutta olikin ihan :| Ei kyllä tosin oikein vieläkään ymmärrä keinumisen päälle, mieluummin juoksee ympäriinsä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Alkuperäinen kirjoittaja Glorinha:
Tää on kiva pino. Multa löytyis kans yks ällökuva tuolta vanhemmista kuvista. On kans tollanen ökkömöttiäinen. Tosin sodassa haavoittunut.

Pikkumies ekaa kertaa keinussa. :D

Ihanan iloinen ilme pikkumiehellä!! Meidän pikkumies pääsi talvella ekaa kertaa keinuun, noin 6-7 kk ikäisenä, luulin että tykkäisi, mutta olikin ihan :| Ei kyllä tosin oikein vieläkään ymmärrä keinumisen päälle, mieluummin juoksee ympäriinsä. :D

Mä itse en tainnu pienempänä välittää keinumisesta myöskään. Eikä sitä varmaan auttanut se, että naapurin tyttö vahingossa paiskas lautakeinun vielä päin mun näköä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Juu, dubaistahan se =)

Jännää, sen kai pitäisi näyttää palmulta... Jotenkin olen kyllä luullut, että siellä Dubaissa pitäs olla siveästi. No, toi on ehkä miehen suunnittelema.

kyllä se oikeastaan näyttää palmulat. :D miltä se SINUN mielestäsi näyttää?

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Liptoni:
Juu, dubaistahan se =)

Jännää, sen kai pitäisi näyttää palmulta... Jotenkin olen kyllä luullut, että siellä Dubaissa pitäs olla siveästi. No, toi on ehkä miehen suunnittelema.

No nyt mua hävettää!!! Siis Qatarista tuo on. Mulla Qatar, Dubai Ja emiraatit mieltyy aina yhdeksi valtioksi :D
Aikuisten oikeesti oon ottanu tuon kuvan lentokoneesta!

*menee nurkkaan häpeen*

Yhteistyössä