Ihanaa vittuiluaAlkuperäinen kirjoittaja Liisa:Vau! =) Nyt olet rieputarallaa todella löytänyt tyylisi, sinustahan kuoriutui kunnon kaunotar <3Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
No en oo, mutta ihan siitä naapurista :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Peppari sä olet kyllä perseestä.
Mä voin olla enemmän Pikku-Myytä ja aamuisin Mörköä.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley:Susta tulee mieleen muumien Mymmeli. Tosi herkän ja sievän näköinen. Tiedä sit oletko luonteeltas..
samaa mietin.Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Ihanaa vittuiluaAlkuperäinen kirjoittaja Liisa:Vau! =) Nyt olet rieputarallaa todella löytänyt tyylisi, sinustahan kuoriutui kunnon kaunotar <3Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
susta tulee ihan mieleen lapsuuden kiiltokuvaenkelit :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Olishan se pitänyt arvataAlkuperäinen kirjoittaja v:samaa mietin.Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:Ihanaa vittuiluaAlkuperäinen kirjoittaja Liisa:Vau! =) Nyt olet rieputarallaa todella löytänyt tyylisi, sinustahan kuoriutui kunnon kaunotar <3Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
rohkenisiko sanoa että olet puolittain kaunisAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
kauheita? mie en oo huomannu yhtää.Alkuperäinen kirjoittaja x:no nyt kerranki kuvaketju jossa kauheitaki kasvoja
Katsoitkohan nyt kuitenkaan ihan kaikkia kuvia mitä täällä on...Alkuperäinen kirjoittaja v:kauheita? mie en oo huomannu yhtää.Alkuperäinen kirjoittaja x:no nyt kerranki kuvaketju jossa kauheitaki kasvoja
KAUHEIN!!!?Alkuperäinen kirjoittaja .:ÄÄNESTYS!! KUKA ON TÄMÄN KETJUN KAUNEIN?
Mitäs te tytöt oikein riitelette?Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:No en oo, mutta ihan siitä naapurista :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Peppari sä olet kyllä perseestä.
no niiden kuvien perusteella joita mä olen täällä nähnyt :Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaaAlkuperäinen kirjoittaja jadal:metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Ei se ehtinyt, poistin jo omani :heart:Alkuperäinen kirjoittaja x:Katsoitkohan nyt kuitenkaan ihan kaikkia kuvia mitä täällä on...Alkuperäinen kirjoittaja v:kauheita? mie en oo huomannu yhtää.Alkuperäinen kirjoittaja x:no nyt kerranki kuvaketju jossa kauheitaki kasvoja
no ei kai sentään=)Alkuperäinen kirjoittaja x:KAUHEIN!!!?Alkuperäinen kirjoittaja .:ÄÄNESTYS!! KUKA ON TÄMÄN KETJUN KAUNEIN?
Eihän sulle sanottu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:vai hevonen. Joo ja mä oon varmaan poro tai lammas.
no katsoin... ei tässä minun mielestä KAUHEITA ollut.. TODELLA kauniita ja sitten vähän vähemmän kauniita, mutta ei kauheita..Alkuperäinen kirjoittaja x:Katsoitkohan nyt kuitenkaan ihan kaikkia kuvia mitä täällä on...Alkuperäinen kirjoittaja v:kauheita? mie en oo huomannu yhtää.Alkuperäinen kirjoittaja x:no nyt kerranki kuvaketju jossa kauheitaki kasvoja
Ihana! Sä näytät ihan eteeriseltä balettitanssijalta.Alkuperäinen kirjoittaja LilyOfTheValley: