jadal
metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Hetken profiilissa, ja sitten moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:olis nastaa saada sinulle kasvot mut ei.Tykkään kirjoituksistasAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ehkä musta ei saa kunnon kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:miks et lait itestäs koskaan kunnon kuvaa sit piiloilet sanoines jossai takana?
samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateusAlkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit päänAlkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän tästä tunnista koko ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
mulle kanssa uusi pää..
Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaaAlkuperäinen kirjoittaja jadal:metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
No, minusta hän näyttää siinä onnellisemmalta ja iloisemmalta, kuin yleensä, näkee myös hoikistumisen ja hiustyyli sopii minusta hänen kasvoilleen.Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
Mun tapauksessa onkin jo kohteliaisuus, jos sanotaan tavallisen näköiseksi eikä rumaksi .Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään:samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateusAlkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit päänAlkuperäinen kirjoittaja päätön:eihän tästä tunnista koko ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
mulle kanssa uusi pää..
Kuka sulle sellasta on väittänyt. Mä oikeasti ennen kuvittelin, että oot sen näköinen, että vastaantulijatkin säikähtää. Sit kun näin sun kuvan, olin ihan järkyttynyt, kun olitkin ihan toisenlainen.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaaAlkuperäinen kirjoittaja jadal:metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hetken profiilissa, ja sitten moi :wave:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:olis nastaa saada sinulle kasvot mut ei.Tykkään kirjoituksistasAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Ehkä musta ei saa kunnon kuvaa?Alkuperäinen kirjoittaja haloo:miks et lait itestäs koskaan kunnon kuvaa sit piiloilet sanoines jossai takana?
Et todellakaan ole ruma ja mä oisin arvannu sua nuoremmaksi, noin 25-27v.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaaAlkuperäinen kirjoittaja jadal:metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Myöhästyin. :/Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Hetken profiilissa, ja sitten moi :wave:
Imarteleva kuvakulmaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Et todellakaan ole ruma ja mä oisin arvannu sua nuoremmaksi, noin 25-27v.
Vau! =) Nyt olet rieputarallaa todella löytänyt tyylisi, sinustahan kuoriutui kunnon kaunotar <3Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Oliko täällä jotain kuvia, joita ei kommentoitu? =)Alkuperäinen kirjoittaja v:ihmetten myös samaa asiaa..
Uskaltaakohan tätä edes sanoa... no, teroitetaan heti alkuun että EN pidä itseäni kauniina vaan tavallisena, mutta mun kuvia harvoin kommentoi kukaan. En tiedä mistä johtuu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Oliko täällä jotain kuvia, joita ei kommentoitu? =)Alkuperäinen kirjoittaja v:ihmetten myös samaa asiaa..
No ei minunkaan kuviani yleensä kommentoida. Mutta eihän sun kuvasi ollut tässä ketjussa, vai oliko?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Uskaltaakohan tätä edes sanoa... no, teroitetaan heti alkuun että EN pidä itseäni kauniina vaan tavallisena, mutta mun kuvia harvoin kommentoi kukaan. En tiedä mistä johtuu.
En laita ihan joka ketjuun naamaani, eli ei ollut tässä. Kunhan kommentoin kun joskus mietin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:No ei minunkaan kuviani yleensä kommentoida. Mutta eihän sun kuvasi ollut tässä ketjussa, vai oliko?Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:Uskaltaakohan tätä edes sanoa... no, teroitetaan heti alkuun että EN pidä itseäni kauniina vaan tavallisena, mutta mun kuvia harvoin kommentoi kukaan. En tiedä mistä johtuu.
Pikaisella selauksella kun katsoin ketjun, niin ehkä yksi tai kaksi kuvaa joista ei oltu vielä kommentoitu mitään. Eivätkä nuo eniten kommentoidut nyt mitään rumiluksiakaan olleet