Uusi kuvaketju arvon naiset :)

  • Viestiketjun aloittaja marko
  • Ensimmäinen viesti
jadal
metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
 
en minäkään
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
eihän tästä tunnista koko ihmistä.
mulle kanssa uusi pää..
Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit pään :eek:
Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.
Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateus
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaa :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja en minäkään:
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:
eihän tästä tunnista koko ihmistä.
mulle kanssa uusi pää..
Mut sun koko identiteettihän romahtaisi, jos saisit pään :eek:
Hyvä kuva, sulle sopii hiukset noin.
Mitä teissä tuossa kuvassa on kaunista?
samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateus
Mun tapauksessa onkin jo kohteliaisuus, jos sanotaan tavallisen näköiseksi eikä rumaksi :).
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaa :whistle:
Kuka sulle sellasta on väittänyt. Mä oikeasti ennen kuvittelin, että oot sen näköinen, että vastaantulijatkin säikähtää. Sit kun näin sun kuvan, olin ihan järkyttynyt, kun olitkin ihan toisenlainen.
Mä en ainakaan näe sussa mitään rumaa, ja reilusti alle kolmekymppiseksi olisin veikannut.
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
miks et lait itestäs koskaan kunnon kuvaa sit piiloilet sanoines jossai takana?
Ehkä musta ei saa kunnon kuvaa? :)
olis nastaa saada sinulle kasvot mut ei.Tykkään kirjoituksistas :)
Hetken profiilissa, ja sitten moi :wave:

Sun piirtees on kauniit ja poskipäät.Yllättävää et sä olet herkän ja haavoittuvan näköinen.Kiitos kuvastas,nyt mä tiedän ketä siellä päässä on :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
metsänpeitto, miksi sä annat ymmärtää että olisit joku kamala rumilus, suurinpiirtein järkyttävän aknen peittämä muotopuoli, kun todellisuudessa olet kuitenkin sievä, nuori nainen?
Mä olen yli kolmekymppinen, lihava ja kuullut koko ikäni olevani aivan karmean ruma :wave: Ekat harmaatkin sain 26-vuotiaana, että siltä pohjalta ei paljon löydy juhlittavaa :whistle:
Et todellakaan ole ruma ja mä oisin arvannu sua nuoremmaksi, noin 25-27v.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mä en oikeastaan koskaan eksy kameran eteen kuvattavaksi mutta tämä on aika tuore kuva. Hiusten väri on kyllä tuosta kerennyt jo muuttua.
Sinä oot ihan supersöpö. Olisin mielelläni sun näköinen.
 
no niinhän se on että
samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateus[/quote]

ihmetten myös samaa asiaa.. :eek:
[/quote]

kateelliset ei kato kehu kauniita naisia, ainoastaan ihan tavalllisen näkösiä talliaisia..
 
Rukoilijasirkka
samaa mietein kun ei oikeesti kauniille sanota mitään mutta sit tavallisen näköiset kehutaan :O kateus kateus[/quote]

ihmetten myös samaa asiaa.. :eek:
[/quote]

Mä kehuin kaikkia yhteisesti. :)
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Uskaltaakohan tätä edes sanoa... no, teroitetaan heti alkuun että EN pidä itseäni kauniina vaan tavallisena, mutta mun kuvia harvoin kommentoi kukaan. En tiedä mistä johtuu.
No ei minunkaan kuviani yleensä kommentoida. Mutta eihän sun kuvasi ollut tässä ketjussa, vai oliko?

Pikaisella selauksella kun katsoin ketjun, niin ehkä yksi tai kaksi kuvaa joista ei oltu vielä kommentoitu mitään. Eivätkä nuo eniten kommentoidut nyt mitään rumiluksiakaan olleet
:whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Uskaltaakohan tätä edes sanoa... no, teroitetaan heti alkuun että EN pidä itseäni kauniina vaan tavallisena, mutta mun kuvia harvoin kommentoi kukaan. En tiedä mistä johtuu.
No ei minunkaan kuviani yleensä kommentoida. Mutta eihän sun kuvasi ollut tässä ketjussa, vai oliko?

Pikaisella selauksella kun katsoin ketjun, niin ehkä yksi tai kaksi kuvaa joista ei oltu vielä kommentoitu mitään. Eivätkä nuo eniten kommentoidut nyt mitään rumiluksiakaan olleet
:whistle:
En laita ihan joka ketjuun naamaani, eli ei ollut tässä. Kunhan kommentoin kun joskus mietin tätä.
 

Yhteistyössä