vieras
Ootko lopettanut huumeidenkäytön?Alkuperäinen kirjoittaja miauh:ei oo ihan tuore kuva
Ootko lopettanut huumeidenkäytön?Alkuperäinen kirjoittaja miauh:ei oo ihan tuore kuva
Gaiggien gammottavien puumien äiti oigeen.Alkuperäinen kirjoittaja hihii:No niin ootkin, puuma.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen gauhian gammottava aggojen aggaAlkuperäinen kirjoittaja hahahah:gauheita akkoja!
Mukava oli blogisiAlkuperäinen kirjoittaja sarppus:Juu avuton olen, en osaa tähän laittaa, mutta blogissa on enemmän ja vähemmän pirteitä kuvia osoite profiilissa.
mua on huijattu. nikin perusteella siellä piti olla ryppynen kuminaamanen mummo ..Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6423233.jpg
minä ja mun virnistys :xmas:
Kannattas photoshopata..Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja hulluko oon:Mäkin voisin laittaa pari photoshopattua kuvaa tänne ja näyttäisin niin kauniilta
Mun kuvaani ei ainakaan oo photoshopattu.
sinäkös se taas siellä *muahh* :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kehujen kalsteluihin kyllästynyt:wicked mary. kyllä todella kamala noita-akka. vanha nainen kurppa ja se kaljukin loistaa.
tuo on se kuuluisa pahalla silmällä mulkoilu. olisin ihan hiljaa tuossa tilanteessa ..Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:ihan kännisen noita-akan näköinen
ei huh huhAlkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Oot tosi nätti, ihanat silmät.Alkuperäinen kirjoittaja Ansssku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Mä arvasinAlkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Osu ja uppos :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän kuvan nainen on sellainen joka kertoo missä kaappi seisoo.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sun naamasta tulee mielikuva että olet herttainen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kuva otettu pari viikkoa sitten ku oltiin menossa viihteelle miehen kanssa.
Vai menikö metsään?
"vääntyneistä" huulista huolimatta olet oikein nättiAlkuperäinen kirjoittaja PinkLily:
NättiAlkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:http://www.aijaa.com/v.php?i=6423233.jpg
minä ja mun virnistys :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja kehujen kalsteluihin kyllästynyt:wicked mary. kyllä todella kamala noita-akka. vanha nainen kurppa ja se kaljukin loistaa.
TÄÄ on loistava kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja kehujen kalsteluihin kyllästynyt:wicked mary. kyllä todella kamala noita-akka. vanha nainen kurppa ja se kaljukin loistaa.
Pidä konees kiinni, kerta sieltä näppikseltä ei tule mitään älyllistä tekstiä.
Nyt olen jo neljännen kerran palstailuhistoriani aikana Herra Majurin kanssa samaa mieltä, vai olikohan viides jo. Mähän alan pian ymmärtää sua.Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja kehujen kalsteluihin kyllästynyt:wicked mary. kyllä todella kamala noita-akka. vanha nainen kurppa ja se kaljukin loistaa.
oliskohan koko ketjun parasAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:TÄÄ on loistava kuva!Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja kehujen kalsteluihin kyllästynyt:wicked mary. kyllä todella kamala noita-akka. vanha nainen kurppa ja se kaljukin loistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Arwen Undomiel:Tuimaa B)