No laita. voit sa käsittelemättömiäkin laittaa, ihan miten haluat.Alkuperäinen kirjoittaja hulluko oon:Mäkin voisin laittaa pari photoshopattua kuvaa tänne ja näyttäisin niin kauniilta
OkeiAlkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Sanotaanko vaikka näin että osaan olla herttainen halutessaniAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sun naamasta tulee mielikuva että olet herttainen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Vai menikö metsään?
Kiitos mukavasta kommentista! Tähän asti tullut ilkeyksiä vaan.[/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Sul on ihan hirmusen söpöt kasvot!!!Alkuperäinen kirjoittaja mia:Kuva otettu pari viikkoa sitten ku oltiin menossa viihteelle miehen kanssa.
Tämän kuvan nainen on sellainen joka kertoo missä kaappi seisoo.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sun naamasta tulee mielikuva että olet herttainen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kuva otettu pari viikkoa sitten ku oltiin menossa viihteelle miehen kanssa.
Vai menikö metsään?
Tarpeen tuima täti ei tarvitse ulkoisia korosteita tulisuudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Missäs kaikki tuliset ja tuimat leidit? Pehmeen näköistä porukkaa. Ihan söpöjä.
Näin on. Ei se tukka sano sitä, kuinka usein lautaset/kääretorttu lentää!Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Tarpeen tuima täti ei tarvitse ulkoisia korosteita tulisuudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Missäs kaikki tuliset ja tuimat leidit? Pehmeen näköistä porukkaa. Ihan söpöjä.
näin muuten onAlkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Tarpeen tuima täti ei tarvitse ulkoisia korosteita tulisuudelleen.Alkuperäinen kirjoittaja Mies:Missäs kaikki tuliset ja tuimat leidit? Pehmeen näköistä porukkaa. Ihan söpöjä.
Onpas onnettomat rinnat.Alkuperäinen kirjoittaja pussittaja:Äidin maitopussit Ilkka Kanervan puolesta kampanja on avattu Pyllykirjassa http://www.pyllykirja.fi/
tai sitten ei vaan oikee erotu tuosta kuvasta... nätti kuva se on..Alkuperäinen kirjoittaja yks pötkylä:Ei ainakaan Jessihalla ollut vyötäröä.
No niin ootkin, puuma.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mä olen gauhian gammottava aggojen aggaAlkuperäinen kirjoittaja hahahah:gauheita akkoja!
nyt ei pysty laittamaan vaikka haluaisAlkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No eiks tuu lisää teinix kuvii?
Mua taas ei tarvitse kenenkään kehua, kun tiedän ihan hyvin itsekin minkä näköinen olen. Toisaalta en tarvitse niitä haukkumisiakaan, olen ihan täysin tietoinen siitä että mikään ruusu en ole. Joten mulla ei ole mitään syytä laittaa tänne kuvaani, paitsi profiiliin saatan sen joskus hetkeksi laittaa, ehkä =)Alkuperäinen kirjoittaja miuu:en laita. mua ei oo ikinä kehuttu kauniiksi tai nätiksi. profiilissa on mua parhaiten kuvaava kuva.
:saint:Alkuperäinen kirjoittaja MiiskuMuikkunen::saint:Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Sanotaanko vaikka näin että osaan olla herttainen halutessaniAlkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sun naamasta tulee mielikuva että olet herttainen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Vai menikö metsään?
Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja hulluko oon:Mäkin voisin laittaa pari photoshopattua kuvaa tänne ja näyttäisin niin kauniilta
eikä mun.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Mitä tarkoitat tällä?Alkuperäinen kirjoittaja hulluko oon:Mäkin voisin laittaa pari photoshopattua kuvaa tänne ja näyttäisin niin kauniilta
Mun kuvaani ei ainakaan oo photoshopattu.
Osu ja uppos :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tämän kuvan nainen on sellainen joka kertoo missä kaappi seisoo.Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Sun naamasta tulee mielikuva että olet herttainen ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:Kuva otettu pari viikkoa sitten ku oltiin menossa viihteelle miehen kanssa.
Vai menikö metsään?
Voin kertoa sulle että kyllä mulla on =)Alkuperäinen kirjoittaja yks pötkylä:Ei ainakaan Jessihalla ollut vyötäröä.
Mä sain just 7-vuotiaalta neitoselta kehuja! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja miuu:en laita. mua ei oo ikinä kehuttu kauniiksi tai nätiksi. profiilissa on mua parhaiten kuvaava kuva.