Uusi kumppani ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mietin vaan suuseksin antamista ilman kumia tuoreelle kumppanille. Miehelle siis. Pidän tosi hyvää huolta terveydestäni koska pari vuotta sitten multa leikattiin pahanlaatuinen kasvain, saatiin kokonaan poistettua. Olen lukenut että naisilla on kovasti liisääntynyt suun syövät ja syyksi epäillään suuseksin antamista. Miehillä taas nämä syövät ei olisi lisääntynyt. En halua uudelle tuttavuudelle heti ruveta terveydestäni puhuun. Mites te muut suhtaudutte suuseksin antamiseen ihan uudelle tuttavuudelle ilman kumia? Itse haluaisin kumia siinäkin käytettävän mutta sitten mies saattaa ajatella että ompa neuroottinen
 
viera.s
Tottakai kumia käytetään myös suuseksissä, kunnes uusi kumppani on niin luotettavaksi todettu ja/tai terveeksi testattu, että kumista uskaltaa luopua muutenkin. Käytännössä kaikki sukupuolitaudit voi tarttua myös suuseksissä. Miehelle on vieläpä helppo väline tuohon suojautumiseen, naiselle annettavassa suuseksissä elmukelmuilla tms. pelaaminen on hankalampaa, tosin silti ehdottomasti järkevää.

Kortsun käyttäminen kyllä minulla seksikokemusta haittaa, suuseksissä maistuukin pahalta, mutta eihän siinä muu auta jos seksiä kuitenkin haluaa suht nopeasti uudessa suhteessa harrastaa.
 
vierailija
Niin en tiedä miten suuseksi saavana osapuolena, ei ole elmuja siinä käytetty. Kuinkahan moni nainen yleensä vaatii? Jotenkin vaan tuntuu että miehet odottaa saavansa suuseksiä ilman kumia jos on naisellekin annettu. Nauttiikohan mies siitä ollenkaan jos on kondomi?
 
vierailija
Niin en tiedä miten suuseksi saavana osapuolena, ei ole elmuja siinä käytetty. Kuinkahan moni nainen yleensä vaatii? Jotenkin vaan tuntuu että miehet odottaa saavansa suuseksiä ilman kumia jos on naisellekin annettu. Nauttiikohan mies siitä ollenkaan jos on kondomi?
Onhan se aina kiva nähdä oma mulkku naisen suussa, vaikka joutuis käyttämään kumia.
 
viera.s
Niin en tiedä miten suuseksi saavana osapuolena, ei ole elmuja siinä käytetty. Kuinkahan moni nainen yleensä vaatii? Jotenkin vaan tuntuu että miehet odottaa saavansa suuseksiä ilman kumia jos on naisellekin annettu. Nauttiikohan mies siitä ollenkaan jos on kondomi?
Niin sitä sitä, että elmua käytetään kun on saavana osapuolena? Ei varmaan kovin tavallista, koska noin päin tosiaan hankalampaa ja riskitkin saavalle osapuolelle pienemmät (= joten on lähinnä suuseksia antavan asia miettiä, haluaako suojan väliin).

Ei kai kondomi merkittävästi miehen nautintoa vähennä, ei ainakaan poista tyystin. Jos kortsua joka tapauksessa käytetään, ei kai siitä tarvitse niin suurta numeroa tehdä, että se laitetaan jo ennen suuseksiä. Jos osaat, laita itse se miehelle vaikka suullasi.
 

Yhteistyössä