UUSI joululahja,isänpäivä yms lahja pino!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja minja87
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.10.2005 klo 17:33 lili kirjoitti:
tulikin tilattua ystävälleni sell KOMENTAJA-paita ja kummilapselle OSAAN LENTää, minulla on siivet-paita....

ai niin ja jotain lelujakin tilasin =)
teksti olikin: osaan lentää, mulla on lentolupakirja
 
lisätääs vielä munkin suosikkeja:
tinttu.com (lasten vaatteita ja aikuistenkin hattuja)
toukka.com (lastentavaroita ja vaatteita, noukies, embia ym..)
jutta.fi (ihania luomuvaatteita)
lapsenmaailma.fi (felix-pupu vaatteita)
pikkukenguru.fi (kaikkea suloista, ihanaa ja hauskaa lapsille ja lapsenmielisille =)
 
minja87
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 09:59 minä vaan kirjoitti:
EIKÖS KESKUSTELUPALSTOILLA MAINOSTAMINEN OO KIELLETTYÄ!
no eihän tämä mitään mainostamista ole vaan autetaan toisiamme löytämään joululahjoja netistä!
Emme me mitään ole mainostanee!!!
 
Elokuu19 harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:00 minja87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 09:59 minä vaan kirjoitti:
EIKÖS KESKUSTELUPALSTOILLA MAINOSTAMINEN OO KIELLETTYÄ!
no eihän tämä mitään mainostamista ole vaan autetaan toisiamme löytämään joululahjoja netistä!
Emme me mitään ole mainostanee!!!
Olen vain huomannut, että täälä eräs nimeltämainitsematon yrittäjä..mainostaa omaa yritystään linkein.Ja hänelle AINA NASSUTETAAN SIITÄ KUN HÄN MAINOSTAA täälä yms....EIKÖS SE OLE NYT IHAN SAMAA MAINONTAA kuin tämäkin?

Mutta ero taitaakin olla siinä kun tämä mainitsematon yrittäjä on nuori kotiäiti joka yrittää pärjätä elämässä ja hankkia tienistiä!Vai mikä näissä mainostamisjutuissa on erona...toiset saa mainostaa ja toiset ei?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:10 Elokuu19 harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 10:00 minja87 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2005 klo 09:59 minä vaan kirjoitti:
EIKÖS KESKUSTELUPALSTOILLA MAINOSTAMINEN OO KIELLETTYÄ!
no eihän tämä mitään mainostamista ole vaan autetaan toisiamme löytämään joululahjoja netistä!
Emme me mitään ole mainostanee!!!
Olen vain huomannut, että täälä eräs nimeltämainitsematon yrittäjä..mainostaa omaa yritystään linkein.Ja hänelle AINA NASSUTETAAN SIITÄ KUN HÄN MAINOSTAA täälä yms....EIKÖS SE OLE NYT IHAN SAMAA MAINONTAA kuin tämäkin?

Mutta ero taitaakin olla siinä kun tämä mainitsematon yrittäjä on nuori kotiäiti joka yrittää pärjätä elämässä ja hankkia tienistiä!Vai mikä näissä mainostamisjutuissa on erona...toiset saa mainostaa ja toiset ei?
Kaikille vain tiedoksi että tämä viesti ei sitten ole mun kirjottama....Lopettakaa toi samoilla nikeillä kirjottaminen,ei tuu ku ongelmia tollasista \|O \|O
 

Yhteistyössä