Uusi huuto.net vs. vanha huuto.net - mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta uus on parempi, kun hakuvaihtoehtoja saa enemmän (tosin "paluu" on tosi hankala), kiva että ilmoitukseen saa nyt neljä kuvaa aiemman yhden sijaan, vähentää tarvetta aijaa:lle.. Tottumiskysymys. Jos jotain negatiivista niin väritys on turhan pliisu!

voi hakea monesta osastosta, klikkaa auki se suurennuslasi jossa +.
on sen hae sanan vieressä ylhäällä.
kun tottui niin kätevä ainakin kun lisää kuvia myyntiilmoitukseen...ei tarvitse vatkata edestakisin huutokuva yms palvelun kanssa.

voi hakea monesta osastosta, klikkaa auki se suurennuslasi jossa +.
on sen hae sanan vieressä ylhäällä.
kun tottui niin kätevä ainakin kun lisää kuvia myyntiilmoitukseen...ei tarvitse vatkata edestakisin huutokuva yms palvelun kanssa.

Ei kun mä olisin etsinyt yhtä hajuvettä, mut siihen tuli kaikkien osastojen osumat... ennen oli se valikko et saattoi valita vain yhden osaston tai sitten pysty laittaa "ei osastorajausta" : /

Paska tai ei, mutta ainakaan siellä ei tunnu olevan enää hyvää tavaraa myynnissä, ainakaan poikien vaatteiden osalta. Onko kaikki siirtyneet sieltä pois? Käykö siellä kauppa enää ollenkaan?????

Ihan mielenkiinnolla jään seuraamaan, miten Huutonetissä vähenevät tulevaisuudessa myyntikohteet. Tällä hetkellä näyttäis olevan myynnissä 1 665 001 kohdetta...

[QUOTE="vieras";28392492]Ei kun mä olisin etsinyt yhtä hajuvettä, mut siihen tuli kaikkien osastojen osumat... ennen oli se valikko et saattoi valita vain yhden osaston tai sitten pysty laittaa "ei osastorajausta" : /[/QUOTE]

kyllähän tuon pystyy rajaan et hakee vaan tietyltä osastolta

[QUOTE="vieras";28392492]Ei kun mä olisin etsinyt yhtä hajuvettä, mut siihen tuli kaikkien osastojen osumat... ennen oli se valikko et saattoi valita vain yhden osaston tai sitten pysty laittaa "ei osastorajausta" : /[/QUOTE]

Käytä tarkennettua hakua, sieltä voi valita osastot ja osastoista alakohteet.

En jaksa opetella käyttämään uutta (kyllä siihenkin tottuisi) koska olen 50 myynnin jälkeen "tehomyyjä" ja joudun maksamaan myydyistä tuotteista jotain huutisveroa tai vastaavaa. Lisäksi pitäisi ostaa huutoplus, koska ilman sitä ei siellä tee yhtään mitään. Tulee itselle halvemmaksi käyttää facen kirppiksiä.

Minua ärsyttää että kaikki ovat siirtyneet fb;n kirppiksiin. Siellä niitä on niin paljon, ettei tiedä mihin kannattaa liittyä ja mihin edes pääsee. Niiden ylläpitäjät usein äitejä joilla noussut pissi päähän, ja siellä suoraan sanoe kyykytetään ihmisiä.

Huutis mogasi pahasti, että teki uudistuksen, ja että perii tehomyyjiltä rahaa. Parisen vuotta sitten huutiksessa kävi kauppa todella hyvin!

[QUOTE="vieras";28392430]Vanha huutis on näköjään poistunut käytöstä, harmi... ei kai tässä auta ku opetella käyttämään tuota uutta. No, mä tosin vain ostan huutiksesta...[/QUOTE]

Käynnit | TNS | SUOMEN WEB-SIVUSTOJEN VIIKKOLUVUT

Ihan kuin olisi tuota skaalausta muutettu, maksimi ennen 2500000, nyt 2000000? Sillä tuo rankka pudotus alle kaikkien aikojen juhannusminimien ei näytä nyt niin pahalta kuin ennen. Erittäin mielenkiintoista.

Yhteistyössä