Uusi Facebook-ulkoasu - mihin ryhmät hävisivät???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap.

Vieras
Menin sitten painamaan tuolta omasta profiilistani ja omista tiedoistani sitä jotain nappulaa, joka muutti Facebookin Omat tiedot -sivun uudenlaiseksi. Ilmeisesti sitä ei enää saa pois. Siis se sellainen, että ylälaidassa lukee Perustietoja minusta, sen alla Työ ja koulutus ja sitten Kiinnostukset ja tykkäämiset ja Yhteystiedot.

Tossa Kiinnostukset ja tykkäämiset -kohdan alla on siis kaikki bändit, telkkarisarjat ym. joitten SIVUA olen TYKÄNNYT. Mutta mihin hävisivät kaikki RYHMÄT, joihin olen LIITTYNYT? Siis ryhmät ovat kyllä edelleen olemassa ja olen niitten jäsen, mutta ne eivät näy profiilissani!

Ja mä en usko että tää on ees mitään sekoilua! Tää on vaan joku typerä uudistus taas! Saako sen peruutettua!? Haluan profiilini takaisin entiselleen jumankauta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Ja mä en usko että tää on ees mitään sekoilua! Tää on vaan joku typerä uudistus taas! Saako sen peruutettua!? Haluan profiilini takaisin entiselleen jumankauta!!!

Käyn vilkaisemas onko minul käyttäjätili muuttunut :O

Alkuperäinen kirjoittaja bb.9:

Käyn vilkaisemas onko minul käyttäjätili muuttunut :O

Mul on ainakin ihan normi juttu,eikä mikään muuttunut ei edes tuo lagaaminen -,-

Ihan perseestä!!
Löysin tällaisen tekstin jostain Group-ohjeesta:

With the recent profile Connection changes, the Groups section has been removed from the Info tab. You can still view your groups from the Groups filter on the home page.
/help/?faq=17218

Ihan perseestä!!

With the recent profile Connection changes, the Groups section has been removed from the Info tab. You can still view your groups from the Groups filter on the home page.
/help/?faq=17218

Mutta siis profiiliin noita ei saa enää näkyviin? En ainakaan ymmärrä miten. Typerää.

Ihan perseestä!!

/help/?faq=17218

joo, sieltä löysin omani äsken, vasemmasta laidasta. ihan mälsää. tyhmä uudistus.

kertokoon joku heti jos sen saa peruttua ja miten!

Ihan perseestä!!

/help/?faq=17218

Mitä tos on?

Siis itse en pysty kommentoimaa,en näe ryhmiä ja fanikohteit,kaverien määrä laskee(nousee miten sattuu,se pätkii ja ei pysty mitään julkaisee eikä kuvia ja videoita lisämään ;((((

Mulla kans hävis ne ryhmät. Ja nyt huomasin, että eräs ihminen on taas mun kavereissa :o Oli muutaman kuukauden pois siitä listalta, ajattelin että ok., se on poistanut mut kavereistaan. Ihme touhuu :o

En mä ainakaan keksiny mitään keinoa millä noi ryhmät sais näkymään profiilissaan. Itsehän sen näkee minkä ryhmien jäsen on mutta profiiliin sitä ei kai saa näkymään.

Onks muuten verkostotkin poistuneet näkyvistä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kans hävis ne ryhmät. Ja nyt huomasin, että eräs ihminen on taas mun kavereissa :o Oli muutaman kuukauden pois siitä listalta, ajattelin että ok., se on poistanut mut kavereistaan. Ihme touhuu :o

Mulla näkyy tuolla sivuissa yks sellanen sivu, jolle liityin joskus 2 vuotta sitten kun koko facebookkauksen aloitin, ja olen myöskin poistunut kyseiseltä sivulta ainakin vuos sitten, eikä sitä sivua oo enää edes olemassa... Ärsyttää! Miten sen sais sieltä pois? No ei se mikään kauhean paha ole, Smirnoff Icen sivu vaan, mutta en silti haluais että kaikki työnantajat sun muut sen siellä näkee...

Tuollaisesta osoitteesta kävin laittamassa englanniksi palautetta:

http://www.facebook.com/profile.php?id=741572559#!/help/contact.php?show_form=ui_profile

Ihme jos eivät korjaa asiaa mitenkään vaikka hirveän monella tuntuu sama ongelma olevan ja varmasti moni on yhteyttä ylläpitoon ottanut tuosta!
Lähes Kaikilla kavereillani ryhmät näkyy vaikka heilläkin tuo uudistus on jo tullut vain minulla ja ihan muutamalla muulla on kadonnut!

Typerää että uudistus ei tullut samaan aikaan voimaan kaikille, joillakin toimii joillakin ei, joillakin katoaa ryhmät ja toisilla sivut.... Miksi tuollaisia uudistuksia pitää yleensäkin tehdä elleivät ensin testaa niitä käytännössä että miten toimivat.