L "leppis" Vieras 25.08.2010 #1 Tosin Vappu Pimiä on helppo päihittää. Mutta tää Susanna Laine oli joka tapauksessa tosi hyvä.
neiti-tossavainen Jäsen 14.08.2010 139 0 16 25.08.2010 #5 mun mielest vähän ärsyttävä. tuntui, että juontajilla kauhea kilpailu keskenään. ja se pisti silmään kun ne oli taloa esittelämässä niin tää susanna meni kauhealla kiirellä joka paikkaan edellä ja toinen sai juoksea perässä, että mukana pysyy.
mun mielest vähän ärsyttävä. tuntui, että juontajilla kauhea kilpailu keskenään. ja se pisti silmään kun ne oli taloa esittelämässä niin tää susanna meni kauhealla kiirellä joka paikkaan edellä ja toinen sai juoksea perässä, että mukana pysyy.