Uusi BB-juontaja oli yllättävän hyvä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "leppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mielest vähän ärsyttävä. tuntui, että juontajilla kauhea kilpailu keskenään. ja se pisti silmään kun ne oli taloa esittelämässä niin tää susanna meni kauhealla kiirellä joka paikkaan edellä ja toinen sai juoksea perässä, että mukana pysyy.
 

Yhteistyössä